Τα μέλη της αναρχικής ομάδας μπήκαν στο εσωτερικό του κτιρίου και έγραψαν με σπρέι συνθήματα στους τοίχους.
Οπως αναφέρουν σε ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου «επέλεξαν να παρέμβουν στο πολιτικό γραφείο της υπουργού απέναντι στην εκπαιδευτική αναδιάρθρωση».
Στην ανακοίνωση τονίζονται τα εξής:
Θανατηφόρο τροχαίο στην Ξάνθη: Ένας νεκρός και δυο σοβαρά τραυματισμένοι
Με το που βγήκε η νέα κυβέρνηση έλαβε τη σκυτάλη να ολοκληρώσει το σχεδιασμό του κράτους για μεταρρυθμίσεις στον τομέα της παιδείας και να ξεκινήσει μία ευρεία κατασταλτική εκστρατεία απέναντι στους φοιτητές. Η Νίκη Κεραμέως σε αυτή τη λογική της καταστολής ως εναρκτήριο λάκτισμα κατήργησε νομικά το άσυλο μες στο καλοκαίρι που μας πέρασε, στοχοποιώντας κατά κύριο λόγο τους αγωνιζόμενους φοιτητές, οι οποίοι στηρίζουν την ελευθερία έκφρασης , συλλογικοποίησης και πολιτικής ζύμωσης ενάντια στο κράτος.
Στο πλαίσιο αυτο, απειλούνται στέκια και καταλήψεις που ήταν προμετωπίδα αντίστασης στους πανεπιστημιακούς χώρους. Η αναδιάρθρωση αυτή συνεχίστηκε σε αυτή τη βάση με μια σειρά από εξαγγελίες οι οποίες δεν αποσκοπούν πουθενά αλλού, παρά μόνο στην ήδη αυξανόμενη μετατροπή της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, σε μια εκπαίδευση αρίστων, καριεριστών, ενώ παράλληλα περνάει τη λογική ότι ο εργάτης πρέπει να είναι πειθήνιος και υπάκουος στο αφεντικό του. Από αυτές τις εξαγγελίες αξίζει να τονίσουμε την επαναφορά του χρονικού ορίου φοίτησης ν+2 στις σχολές, το οποίο ουσιαστικά αυξάνει την ήδη υπάρχουσα εντατικοποίηση. Είναι γνωστό σε όλους μας ότι υπάρχουν φοιτητές δύο ταχυτήτων λόγω του ότι εκείνοι της τάξης μας είναι αναγκασμένοι να δουλεύουν και με τα νέα δεδομένα, οι νέοι σπουδαστές ξεκινάνε με ένα αντίστροφο χρονόμετρο, που είτε τους σπρώχνει στην ιδιωτική εκπαίδευση, είτε τους αποκλείει απ’ τις σπουδές. Δεν υπάρχει η δικαιολογία ότι κοστίζουν στον προϋπολογισμό του πανεπιστημίου, είναι απλώς το συνηθισμένο μικροαστικό στερεότυπο για τους φοιτητές που καθυστερούν να τελειώσουν τις σπουδές τους και δεν είναι άριστοι. Με την ίδια χρονική λογική, γίνονται εξώσεις εστιακών φοιτητών απ’ τα δωμάτιά τους, των ίδιων φοιτητών που καλέστηκαν να φύγουν απ’ την πόλη τους. Τέθηκε προς ψήφιση επίσης η σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομεα, όπου αγκαλιάζει απλόχερα τις επιχειρήσεις και τη λογική της ιδιωτικοποίησης. Η υπουργός παιδείας προβλέπει μια ριζική αλλαγή στο καθεστώς εισαγωγής στα Α.Ε.Ι. θέτοντας τις “αγνές” προθέσεις της για ορισμό εισακτέων με βαση το 10 και οδηγώντας τους μισούς υποψήφιους πανελληνίων εκτός πανεπιστημίων.
Για τη Ν.Κεραμέως βέβαια, το να εισάγονται πολλοί μειώνει και την ποιότητα της εκπαίδευσης ανάλογα με τη ποσότητα των εισακτέων. Οπότε για την υπουργό, το να μπαίνουν “λίγοι και καλοί” σύμφωνα με τα λεγόμενά της, τους αφήνει όλους ευχαριστημένους , βγάζοντας ένα νομοσχέδιο κομμένο και ραμμένο ώστε να αποκλείσει κάθε παιδί λαϊκής οικογένειας, βάζοντας ταξικούς φραγμούς στα παιδιά που ήλπιζαν να ζήσουν καλύτερα με ένα πτυχίο. Οι νεοφιλελεύθερες απόψεις της σε συνδυασμό με το οτι δεν εχει φοιτήσει σε δημόσιο σχολείο και πανεπιστήμιο, δείχνει οτι δε θα μπορούσε να καταλάβει ποτέ τη ζωή ενός φοιτητή της τάξης μας και οτι απλά παίζει το ρόλο της όπως κάθε πολιτικός εκπρόσωπος του συστήματος. Γενικά οι δηλώσεις και η πολιτική της βασίζεται στο να κερδίσει απο τη μία ένα νεοφιλελεύθερο κοινό και απο την άλλη ένα υπερθρησκευόμενο συντηρητικό κοινό αποκλείοντας απο το μάθημα των θρησκευτικών παιδιά που δε δηλώνουν χριστιανοί. Με αυτόν τον τρόπο, καθώς και με δηλώσεις όπως “πάταξη του λαϊκισμού στην 28η Οκτωβρίου” δίνει πάτημα στο ακροδεξιό φάσμα που εμφανίζεται σε σχολεία απέναντι σε προσφυγοπουλα.
Επιλέξαμε να παρέμβουμε στο πολιτικό γραφείο της υπουργού απέναντι στην εκπαιδευτική αναδιάρθρωση. Καλούμε σε ενα οριζόντιο μέτωπο αντίστασης από τα κάτω στις σχολές.