Σε κείμενο της με τίτλο «Μικρογραφία της ελληνικής νοοτροπίας», γράφει ότι της έκανε εντύπωση το γεγονός πως συντοπίτες της έβαλαν εναντίον της, κατηγορώντας την ότι είχε πρόθεση να δυσφημήσει τον τόπο της, τη Σύρο. Μάλιστα, στο τέλος δημοσιεύει και κάποια από τα σχόλια που της έκαναν εντύπωση.
Τι είχε προηγηθεί
Η δημοσιογράφος, Μαρία Δεναξά που έκανε φέτος διακοπές στη Σύρο, δημοσίευσε πριν από λίγες μέρες ένα καταγγελτικού ύφους κείμενο για μια ταβέρνα στο νησί.
Σε μία έξοδο της για φαγητό η δημοσιογράφος περιγράφει πώς την «πάτησε» σαν τουρίστας καθώς όταν είδε το λογαριασμό για αυτά που παρήγγειλαν της φάνηκε υπερβολικός. Στη συνέχεια εξιστορεί όλα όσα συνέβησαν στο κατάστημα αυτό και υπογραμμίζει τα κακώς κείμενα.
Συγκεκριμένα η δημοσιογράφος έγραψε:
«Είπαμε να βγούμε για μεζέ και την «πατήσαμε»… σαν τουρίστες!
Χριστούγεννα: Γεμάτες οι μεγάλες πίστες για το εορταστικό ρεβεγιόν
1 κομμάτι χταπόδι (1 μικρό πλοκάμι), 18 ευρώ! Τα δύο 36! 5 ροδέλες καλαμάρι τηγανητό 11 ευρώ, συν ένα μπουκάλι νερό και κουβέρ 54,50 ευρώ! Και φυσικά ούτε το δείγμα χταποδιού αλλά ούτε και το καλαμάρι ήταν φρέσκα.
Κι όχι δεν τα ζύγισαν μπροστά μας γιατί δεν είναι ΤΟ εστιατόριο. Ένα μικρό μαγαζί είναι στριμωγμένο μεταξύ ενός γωνιακού καταστήματος και ενός ιχθυοπωλείου, σε δρόμο περαστικό που οδηγεί στα μανάβικα της Ερμούπολης, σε χρώματα και διακόσμηση τυποποιημένου φολκλόρ.
Στο άκουσμα των γαλλικών η σερβιτόρα μας πέρασε για ξένους, παρόλο που διευκρινίσαμε ότι μιλάμε άπταιστα ελληνικά. Εκείνη έκανε πως δεν άκουσε. Όπως δεν άκουσε ότι ζητήσαμε τιμοκατάλογο τουλάχιστον τρεις φορές. Άρχισε να αραδιάζει τι έχει το κατάστημα και χαλαροί από τις διακοπές, αλλά κυρίως ανυποψίαστοι, παραγγείλαμε τα παραπάνω…
Η γεύση τυποποιημένη, όχι όμως οι τιμές όπως διαπιστώσαμε λίγη ώρα αργότερα. Παρόλο που δεν ήταν ευκολοχώνευτες, ζητήσαμε ως … καλοί «τουρίστες», να πληρώσουμε με τραπεζική κάρτα αλλά όπως μας είπαν το κατάστημα δεν διαθέτει POS και παίρνει μόνο μετρητά, ενώ στην απόδειξη δεν υπάρχει καμία αναφορά από τα πιάτα που παραγγείλαμε.
Όποιος ψάξει να βρει στο κατάστημα (στο οποίο τρώνε πολλοί τουρίστες), που υπάρχουν αναρτημένες οι τιμές, απλά θα χάσει τον χρόνο του, τουλάχιστον μέχρι σήμερα…
Σύρος, Αύγουστος 2017».
Η υπεύθυνη της ταβέρνας ενημερώθηκε για τα όσα κατήγγειλε δημόσια η δημοσιογράφος και με τον δικό της τρόπο απαντά στο facebook. Οπως γράφει στο κείμενο της, η δημοσιογράφος θα μπορούσε να καλέσει τις αρμόδιες αρχές, αφού είδε τόσες παρατυπίες, αλλά δεν το έκανε γιατί ήθελε να διαφημιστεί.
Διαβάστε όσα έγραψε η υπεύθυνη της ταβέρνας ως απάντηση στη δημοσιογράφο:
«Εδώ είμαι και εγώ η κατηγορούμενη ευχαριστώ πολύ την κυρία για την όμορφη διαφήμιση εγώ όμως ξέρω όταν έχω πρόβλημα το λύνω εκείνη τη στιγμή υπάρχουν δόξα το θεό αρχές που θα μπορούσε να καλεσει αμέσως και όχι να θέλει να διαφημιστή η ίδια από την νομιμότητα την δική μου οποιος θέλει να τρώει καλά και μισό μέτρο χταπόδι το πληρώνει γιατί και εγώ το ακριβοπληρωμένα Παντός την ευχαριστώ και να ξέρει και οι δύο γίναμε πιο Διάσημες από ότι είμαστε όσο για τους υπόλοιπους που συμπλήρωσαν τα σχόλια τους ,πως να έρθουν στο μαγαζί μου ;Αφού δεν υπάρχει καρέκλα να καθήσουν αφού από το πρωί μέχρι το βράδυ είμαι γεμάτη από κόσμο που έρχεται από όλη την Ελλάδα που αποθεώνουν την κουζίνα μου Νοων νοειτω Σας ευχαριστώ και σας αγαπωωωωωωωωω».