Τα στοιχεία, που προέρχονται από νέα έρευνα της Klarna, δείχνουν ότι το 29,7% σχεδιάζει να μειώσει τον αριθμό των ταξιδιών που πραγματοποιεί και το 25,3% επιλέγει να συντομεύσει τη διάρκεια των διακοπών του. Οι τρεις κυριότεροι παράγοντες που λαμβάνουν υπόψη τους οι Ελληνες καταναλωτές όταν σχεδιάζουν τις καλοκαιρινές τους διακοπές είναι ο προϋπολογισμός (67,3%), η ασφάλεια (48,5%) και η μεταφορά (41,5%).
Το 53% αναζητά φθηνότερες επιλογές διαμονής, ενώ το 39,7% επιλέγει πιο προσιτούς τρόπους μεταφοράς. Πάντως, το 73% των Ελλήνων καταναλωτών σχεδιάζει να ταξιδέψει εντός της Ελλάδας, με περίπου 6 στους 10 της Gen Z (18-25 ετών) και πάνω από το 70% των Millennials (26-41 ετών), της Gen X (42-57 ετών) και των Baby Boomers (58-78 ετών) να επιλέγουν τον εσωτερικό τουρισμό.
ΠΑΣΟΚ: Όλα τα βλέμματα στη Διαμαντοπούλου
Ο προϋπολογισμός εξόδων των Ελλήνων καταναλωτών για τις επερχόμενες καλοκαιρινές διακοπές φαίνεται μειωμένος φέτος, όμως σύμφωνα με τους αναλυτές της έρευνας ποικίλλει σε μεγάλο βαθμό. Ενα σημαντικό μέρος των καταναλωτών κρατάει τα έξοδά του χαμηλά, με την πλειονότητα (35,7%) να δαπανά μεταξύ 301€ και 600€ (ανά άτομο και ανά ταξίδι).
Σχετικά με το πού θα ξοδέψουν τα περισσότερα χρήματα, στο φαγητό απάντησε το 57% και στη διαμονή το 56,8%. Οι Gen Z (59,4%) και οι Millennials (55,8%) είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν τα περισσότερα χρήματα στο φαγητό, ενώ οι Gen X (60,2%) και οι Baby Boomers (63,4%) στη διαμονή.
Ειδήσεις σήμερα
Πώς να βγάλετε όλα τα κουκούτσια από το καρπούζι σε 5 λεπτά [βίντεο]
Ολυμπιακός: Ανατροπή με τον Κάρμο – Τελικά φεύγει
Euro 2024: Αγριο ξύλο ανάμεσα σε Αγγλους και Ολλανδούς χούλιγκανς
Super League-Μαρινάκης: «Δεν δέχομαι να είναι το ελληνικό ποδόσφαιρο στις θέσεις 15-20»
Νατάσα Θεοδωρίδου: Το σπίτι της στα νότια προάστια είναι αυτό που περιμέναμε!