Γράφει ο *Δημήτρης Κονταράκης (Digital Strategist)
Οι εταιρίες φτιάχνουν σελίδες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με μοναδικό σκοπό να αυξήσουν την πελατεία τους. Δεν αρκεί μόνο να έχετε μια παρουσία στο Facebook ή στο Instagram. Θα πρέπει να χρησιμοποιείτε αυτές τις πλατφόρμες για να αυξήσετε τα κέρδη σας.
Ευτυχώς το digital marketing έχει συγκεκριμένες στρατηγικές προκειμένου να μετατραπούν οι χρήστες του ίντερνετ που ακολουθούν τις σελίδες σας σε πελάτες. Και σε αυτό το άρθρο, θα ανακαλύψετε μερικές από αυτές.
Δημοσιεύστε περιεχόμενο χρήσιμο για το κοινό σας
Όταν η σελίδα σας κάνει τα πρώτα της βήματα στα social media, είναι καλό να προωθείτε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, προκειμένου το κοινό σας να γνωρίζει τι έχετε να προσφέρετε. Ωστόσο, εάν συνεχίσετε με την ίδια στρατηγική, τότε είναι πολύ πιθανό οι ακόλουθοί σας να χάσουν το ενδιαφέρον τους.
Μία καλή ιδέα λοιπόν είναι να αρχίσετε να δημοσιεύετε περιεχόμενο που προσφέρει στον χρήστη χρήσιμες πληροφορίες. Με αυτό τον τρόπο, χτίζετε μια σχέση εμπιστοσύνης που θα σας βοηθήσει να μετατρέψετε τους followers σας σε πελάτες.
Εκμεταλλευτείτε τις διαφημίσεις
Δεν είναι δυνατόν να χρησιμοποιήσετε τα social media για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, χωρίς να «τρέξετε» διαφημίσεις. Πρόκειται για ένα από τα βασικά όπλα των επιχειρήσεων στα κοινωνικά μέσα.
Παράλληλα, οι διαφημίσεις έχουν κάποια πλεονεκτήματα που δεν μπορείτε σε καμία περίπτωση να αγνοήσετε. Καταρχάς, μπορείτε να στοχεύσετε το κοινό στο οποίο επιθυμείτε να εμφανιστούν. Την ίδια στιγμή, έχετε τη δυνατότητα να ορίσετε εσείς το budget που θα διαθέσετε για να τις «τρέξετε», ενώ παράλληλα μπορείτε να αποφασίσετε εσείς πότε είναι η κατάλληλη περίοδος για να προχωρήσετε σε αυτό βήμα.
Τα μικροπλαστικά μπορεί να συσχετίζονται με υπογονιμότητα και καρκίνο
Αξιοποιήστε το περιεχόμενο των χρηστών
Το περιεχόμενο των χρηστών (generated content) είναι ένας πολύ έξυπνος τρόπος για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας μέσω των social media. Πρόκειται για το περιεχόμενο που έχουν δημιουργήσει οι χρήστες και αφορά στα προϊόντα σας.
Γιατί όμως είναι τόσο σημαντικό το generated content; Είναι απλό! Εάν βλέπατε άλλους ανθρώπους να χρησιμοποιούν ένα προϊόν και ήταν ευχαριστημένοι από αυτό, τότε είναι βέβαιο πως θα σκεφτόσασταν πολύ πιο έντονα την πιθανότητα να το χρησιμοποιήσετε κι εσείς.
Χρησιμοποιήστε τη δύναμη των influencers
Ένας καλός τρόπος για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας μέσω των social media, είναι οι influencers. Η αλήθεια είναι πως οι χρήστες εμπιστεύονται τους influencers που ακολουθούν, ενώ δεν είναι λίγοι αυτοί που νιώθουν ότι είναι «δικοί τους άνθρωποι».
Να έχετε υπόψιν σας ότι ο κάθε influencer έχει τη δική του εξειδίκευση και το σημαντικό είναι ο άνθρωπος που θα επιλέξετε να «ταιριάζει» με το προϊόν και την υπηρεσία σας. Καλό θα είναι λοιπόν να ερευνήσετε ποιος είναι ο influencer που θα σας βοηθήσει να πετύχετε τον στόχο σας.
*O Δημήτρης Κονταράκης είναι Digital Strategist και ιδρυτής της εταιρείας eSteps Σύμβουλοι Internet Marketing, η οποία είναι Google Partner και του νέου site για Digital Consulting DigitalStrategist.gr
Δραστηριοποιείται στο χώρο του Internet Marketing τα τελευταία 15 χρόνια με επιτυχημένα case studies τόσο στο Ebay όσο και στον απαιτητικό τομέα των πωλήσεων των eshop αλλά και Online κρατήσεων ξενοδοχείων. Διαθέτει μεγάλη εμπειρία στην ανάλυση της αγοράς-ανταγωνιστών και έχει εκπονήσει Digital Marketing Plan για μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων σε όλους τους τομείς της Ελληνικής Οικονομίας. Έχει διατελέσει εισηγητής σε αρκετά σεμινάρια Internet Marketing, σε ομιλίες (Ε.Β.Ε.Α, XENIA) αλλά και σε Οικονομικές τηλεοπτικές εκπομπές SBC Channel και Marketing in Practice. Σπούδασε Πολιτικές Επιστήμες (Bachelor degree in Politics) και Master Degree in Marketing στο Huddersfield University UK. Επίσης, είναι πιστοποιημένος συνεργάτης (Certified) στα Google Ads (Search-Display- Mobile-Video- Shoppind Ads).
Ειδήσεις σήμερα
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ-Συντάξεις: Οι επίσημοι πίνακες με τα ποσά μετά την αύξηση σε όλα τα ταμεία
Νέα Σμύρνη: Ξεκαθάρισμα λογαριασμών η… μαφιόζικη εκτέλεση