Η κυριαρχία του κινητού τηλεφώνου είναι αδιαμφισβήτητη, με το 95% των χρηστών να συνδέεται μέσω αυτού. Η χρήση των social media αποτελεί τον πρωταρχικό λόγο για την πρόσβαση στο διαδίκτυο, με δύο στους τρεις να ομολογούν ότι αφιερώνουν χρόνο στο “χαζοδιάλεγμα” στα κοινωνικά δίκτυα.
Παράλληλα, η τάση για ηλεκτρονικές αγορές ενισχύεται, καθώς επτά στους δέκα Έλληνες έχουν πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία αγορά online τους τελευταίους έξι μήνες.
Λάζαρος Καραούλης στον ΕΤ: «Φέρνουμε την Τεχνητή Νοημοσύνη στον Δήμο Αθηναίων»
Η Τεχνητή Νοημοσύνη έρχεται στο προσκήνιο, με πάνω από τους μισούς να την θεωρούν θετική εξέλιξη στην πρόοδο της τεχνολογίας. Ωστόσο, επτά στους δέκα εκφράζουν ανησυχία για το ενδεχόμενο η Τεχνητή Νοημοσύνη να “ξεφύγει από τον έλεγχο”.