Γράφει ο *Δημήτρης Κονταράκης (Digital Strategist)
Κι αυτό διότι το Facebook παραμένει ένα από τα πιο σημαντικά κοινωνικά μέσα σε ό,τι αφορά την προώθηση επιχειρήσεων, ενώ με τις κατάλληλες στρατηγικές προώθησης, μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε το πελατολόγιό σας.
Τα βήματα για τη δημιουργία μιας επαγγελματικής σελίδας στο Facebook είναι απλά και μπορείτε να τα ακολουθήσετε χωρίς να χρειάζεται να είστε… γκουρού της τεχνολογίας. Βασικό είναι ωστόσο πριν ξεκινήσετε, να έχετε συγκεντρώσει το απαιτούμενο υλικό που θα χρειαστείτε προκειμένου να «ντύσετε» τη σελίδα σας (περιγραφή της επιχείρησης, φωτογραφίες κ.λπ.).
Τα βήματα για τη δημιουργία μιας Facebook Business Page
1ο ΒΗΜΑ
Βασική προϋπόθεση για τη δημιουργία μιας επαγγελματικής σελίδας στο Facebook είναι η ύπαρξη ενός προσωπικού προφίλ, με το οποίο θα έχετε κάνει login προτού να ξεκινήσετε τη διαδικασία.
Εφόσον έχετε συνδεθεί, μεταβαίνετε στη διεύθυνση: facebook.com/pages/creation
2ο ΒΗΜΑ
Πιέσεις στην Google να πουλήσει το Chrome
Σε αυτή τη φάση, θα ορίσετε τα βασικά στοιχεία της επαγγελματικής σας σελίδας, δηλαδή το όνομα, την κατηγορία και την περιγραφή της επιχείρησής σας. Φροντίστε ώστε το όνομα που θα δώσετε να είναι το ίδιο ή έστω παρόμοιο με το brand σας ή το όνομα της ιστοσελίδας της επιχείρησής σας.
Όταν πλέον θα έχετε συμπληρώσει όλα τα απαιτούμενα πεδία, μπορείτε να προχωρήσετε στο επόμενο βήμα, πατώντας «Create Page».
3ο ΒΗΜΑ 3
Η σελίδα πλέον έχει δημιουργηθεί και μπορείτε να την «γεμίσετε» με περιεχόμενο. Το πρώτο βασικό στοιχείο που χρειάζεστε είναι η εικόνα προφίλ, που αποτελεί την ταυτότητα της σελίδας. Εδώ καλό θα ήταν να τοποθετήσετε το λογότυπο της επιχείρησής σας. Το δεύτερο σημαντικό στοιχείο είναι το εξώφυλλο της σελίδας (cover photo). Είναι σημαντικό να ελέγξετε πώς εμφανίζεται η συγκεκριμένη φωτογραφία και στις mobile συσκευές, καθώς είναι πιθανό σημαντικά στοιχεία για την επιχείρησή σας να κόβονται.
Πατώντας στο τέλος της σελίδας αριστερά το κουμπί «Save», θα αποθηκεύσετε όλες τις αλλαγές που έχετε κάνει και θα προχωρήσετε στο επόμενο στάδιο της διαδικασίας.
4ο ΒΗΜΑ
Σε αυτή τη φάση, θα συμπληρώσετε τα στοιχεία της επιχείρησής σας. Πρόκειται για την κάρτα «About», στην οποία ανατρέχουν όλοι οι χρήστες ώστε να επικοινωνήσουν με την επιχείρηση, να μάθουν το τηλέφωνο, το site της ή ακόμα και να την εντοπίσουν στο χάρτη.
Πατώντας το κουμπί «Edit Details», θα εισέλθετε στο περιβάλλον διαχείρισης ώστε να ενημερώσετε όλα τα απαραίτητα πεδία με πληροφορίες. Συμπληρώστε το τηλέφωνο, το email, την ιστοσελίδα της επιχείρησης, το ωράριο λειτουργίας και τη διεύθυνση.
5ο ΒΗΜΑ
Ήρθε η στιγμή να ορίσετε το κουμπί «Call to Action», το οποίο είναι σημαντικό καθώς προσδιορίζει τον βασικό στόχο της επιχείρησής σας. Αν έχετε e-shop, η καλύτερη επιλογή είναι το «Shop Now». Αν προσφέρετε υπηρεσίες, τότε μπορείτε να επιλέξετε το «Call Now» ή «Contact Us» ή «Send Mail».
6ο ΒΗΜΑ
Δημιουργήστε το πρώτο σας post. Ανεβάστε ένα βίντεο, ένα link από άρθρο στο site σας ή κάποια εικόνα σχετική με την επιχείρησή σας. Και φυσικά, καλέστε συγγενείς, φίλους, γνωστούς αλλά και συνεργάτες σας να γίνουν fans της σελίδας σας. Φυσικά για να αυξήσετε τους fans της σελίδας σας θα πρέπει να τρέξετε συγκεκριμένες διαφημίσεις που θα προσελκύσουν κοινό που θα ενδιαφέρεται για τις υπηρεσίες-προϊόντα της επιχείρησής σας. Αυτό θα το καλύψουμε σε επόμενο άρθρο.
*O Δημήτρης Κονταράκης είναι Digital Strategist και ιδρυτής της εταιρείας eSteps Σύμβουλοι Internet Marketing, η οποία είναι Google Partner και του νέου site για Digital Consulting DigitalStrategist.gr
Δραστηριοποιείται στο χώρο του Internet Marketing τα τελευταία 15 χρόνια με επιτυχημένα case studies τόσο στο Ebay όσο και στον απαιτητικό τομέα των πωλήσεων των eshop αλλά και Online κρατήσεων ξενοδοχείων. Διαθέτει μεγάλη εμπειρία στην ανάλυση της αγοράς-ανταγωνιστών και έχει εκπονήσει Digital Marketing Plan για μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων σε όλους τους τομείς της Ελληνικής Οικονομίας. Έχει διατελέσει εισηγητής σε αρκετά σεμινάρια Internet Marketing, σε ομιλίες (Ε.Β.Ε.Α, XENIA) αλλά και σε Οικονομικές τηλεοπτικές εκπομπές SBC Channel και Marketing in Practice. Σπούδασε Πολιτικές Επιστήμες (Bachelor degree in Politics) και Master Degree in Marketing στο Huddersfield University UK. Επίσης, είναι πιστοποιημένος συνεργάτης (Certified) στα Google Ads (Search-Display- Mobile-Video- Shoppind Ads).
Ειδήσεις σήμερα
Συντάξεις Μαρτίου 2023: Ημέρα πληρωμών και σήμερα – Γεμίζουν τις τσέπες τους 1,5 εκατ. συνταξιούχοι
Το είδαμε και αυτό! Η αφιέρωση της Βανδή στον Μπισμπίκη και το ζεϊμπέκικο της Βίσση αλά Βασίλη