Γράφει ο *Δημήτρης Κονταράκης (Digital Strategist)
Η ιστοσελίδα σας είναι ίσως το πιο σημαντικό όπλο στην προσπάθειά σας να προσελκύσετε νέους πελάτες. Για να γίνει αυτό, είναι απαραίτητο η ιστοσελίδα σας να αποκτήσει κίνηση υψηλής ποιότητας. Αυτό σημαίνει ότι είναι καλύτερο να επισκεφτούν την ιστοσελίδα της νέας σας εταιρίας 20 χρήστες που επιθυμούν να αγοράσουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας, παρά 100 που δεν ξέρουν τι πραγματικά θέλουν και μπήκαν τυχαία.
Πάμε λοιπόν να δούμε τους τρόπους με τους οποίους θα επιτύχετε να έχετε κίνηση στην ιστοσελίδα της επιχείρησής σας.
Online Διαφήμιση
Η online διαφήμιση (Google Ads ή στα Social Media Ads) θα σας βοηθήσει να κάνετε γνωστή την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο και να προσελκύσετε υποψήφιους πελάτες.
Βασική προϋπόθεση για να επιτύχει μια online διαφημιστική καμπάνια είναι να έχετε πρώτα ξεκαθαρίσει ποιοι είναι οι στόχοι σας και τι ποσό μπορείτε να διαθέσετε. Όλες οι διαφημίσεις των Google Ads θα τρέχουν στην αναζήτηση της Goοgle αλλά και στο δίκτυο συνεργαζόμενων ιστοσελίδων της Google και την ίδια στιγμή, το κοινό-στόχος είναι βέβαιο πως θα ασχολείται και θα βρίσκεται μέσα στα δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επομένως, βασική προϋπόθεση για την επιτυχία της επιχείρησής σας είναι η διαφήμισή της και σε αυτά τα κανάλια.
Social media
Εκτός από τις διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, βασική προϋπόθεση για να προσελκύσετε πελάτες είναι να δημιουργήσετε περιεχόμενο-post που θα ενημερώνουν τακτικά τους χρήστες για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
Για παράδειγμα, μια σελίδα στο Facebook την οποία ενημερώνετε τακτικά με νέα posts, θα βοηθήσει την επιχείρησή σας να αποκτήσει καλύτερη σχέση με το κοινό της. Γενικότερα το Facebook είναι πάντα μια καλή αρχή και καλό θα ήταν να έχετε πάντα υπόψιν τη δυναμική που προσφέρει η χρήση των ομάδων στο συγκεκριμένο μέσο.
Λάζαρος Καραούλης στον ΕΤ: «Φέρνουμε την Τεχνητή Νοημοσύνη στον Δήμο Αθηναίων»
Αρθρογραφία
Ένας άλλος τρόπος ώστε να αποκτήσετε κίνηση στην ιστοσελίδα σας είναι η δημιουργία και δημοσίευση άρθρων, με τίτλους που τραβούν την προσοχή και περιεχόμενο που ενημερώνει διεξοδικά τον επισκέπτη για το τι προσφέρετε.
Η δημοσίευση άρθρων θα σας βοηθήσει να κερδίσετε οργανική κίνηση προς την ιστοσελίδα σας, χωρίς να χρειαστεί να ξοδέψετε χρήματα. Ένα καλό, πρωτότυπο και χρήσιμο άρθρο που θα αναπαραχθεί και θα πάρει like στα social media, θα σας ανταμείψει και ως προς την κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης και ως προς το awareness της νέας σας εταιρίας.
Newsletters
Είναι παλιά μέθοδος αλλά ακόμη και σήμερα διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην προώθηση μιας επιχείρησης. Πολλοί… σνομπάρουν το email marketing, ωστόσο είναι ένα πολύ αποτελεσματικό εργαλείο και μόνο μια αποστολή newsletter μπορεί να αυξήσει σημαντικά την κίνηση στην ιστοσελίδα σας. Βασική προϋπόθεση για την επιτυχία αυτής της στρατηγικής είναι να μην το παρακάνετε, ώστε να μην καταχωρηθείτε ως spam. Στείλτε newsletters μόνο όταν έχετε κάτι ενδιαφέρον να επικοινωνήσετε με τις επαφές σας.
Γενικά, για να μπορέσετε να πετύχετε στον απαιτητικό κόσμο του Digital Marketing πρέπει να έχετε ένα ξεκάθαρο πλάνο digital ενεργειών ώστε αρχικά να εμφανιστείτε στο Online κοινό και στη συνέχεια να ξεχωρίσετε έναντι του ανταγωνισμού. Για να γίνει αυτό χρειάζεται υπομονή, προσαρμοστικότητα και ρεαλισμός.
*O Δημήτρης Κονταράκης είναι Digital Strategist και ιδρυτής της εταιρείας eSteps Σύμβουλοι Internet Marketing, η οποία είναι Google Partner και του νέου site για Digital Consulting DigitalStrategist.gr
Δραστηριοποιείται στο χώρο του Internet Marketing τα τελευταία 15 χρόνια με επιτυχημένα case studies τόσο στο Ebay όσο και στον απαιτητικό τομέα των πωλήσεων των eshop αλλά και Online κρατήσεων ξενοδοχείων. Διαθέτει μεγάλη εμπειρία στην ανάλυση της αγοράς-ανταγωνιστών και έχει εκπονήσει Digital Marketing Plan για μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων σε όλους τους τομείς της Ελληνικής Οικονομίας. Έχει διατελέσει εισηγητής σε αρκετά σεμινάρια Internet Marketing, σε ομιλίες (Ε.Β.Ε.Α, XENIA) αλλά και σε Οικονομικές τηλεοπτικές εκπομπές SBC Channel και Marketing in Practice. Σπούδασε Πολιτικές Επιστήμες (Bachelor degree in Politics) και Master Degree in Marketing στο Huddersfield University UK. Επίσης, είναι πιστοποιημένος συνεργάτης (Certified) στα Google Ads (Search-Display- Mobile-Video- Shoppind Ads).