Η εφαρμογή Messenger της Meta επιτρέπει στους χρήστες να αλλάζουν το σχέδιο και το χρωματικό σχήμα των παραθύρων συνομιλίας τους με διάφορα θέματα. Για παράδειγμα, υπάρχουν θέματα όπως το “Squid Game”, το “Minecraft”, το “Basketball” και το “Love”, μεταξύ άλλων.
Αυτά τα θέματα αλλάζουν τακτικά, αλλά τα τελευταία χρόνια περιλάμβαναν ένα “trans” θέμα και ένα “nonbinary” θέμα, τα οποία είχαν χρωματικά σχέδια που αντιστοιχούσαν στη σημαία του trans pride και στη σημαία του nonbinary pride. Η Meta δεν απάντησε σε αίτημα για σχόλιο σχετικά με την αφαίρεση αυτών των θεμάτων, αλλά η αλλαγή έρχεται ακριβώς τη στιγμή που η εταιρεία του Μαρκ Ζάκερμπεργκ μετατοπίζεται δημοσίως και δυνατά προς τη δεξιά κατεύθυνση για να ευθυγραμμιστεί πιο στενά με τις απόψεις της επερχόμενης διοίκησης του Ντόναλντ Τραμπ. Όπως ανέφερε το 404 Media την Πέμπτη, πολλοί υπάλληλοι διαμαρτύρονται για τις αντι-LGBTQ+ αλλαγές και μάλιστα αποκαλύφθηκε ότι «υπάρχει πλήρης αναρχία στο εσωτερικό της Meta αυτή τη στιγμή» εξαιτίας αυτών των αλλαγών.»
Με ένα βιντεοσκοπημένο μήνυμα, ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ πριν από λίγες ημέρες ανακοίνωσε πως οι πλατφόρμες της Meta καταργούν πλήρως τον έλεγχο δεδομένων που εμπόδιζαν τη διασπορά των Fake news.
Κακόβουλα NFC tags: Οι κίνδυνοι που πρέπει να γνωρίζουν οι χρήστες των smartphones
«Γεια σε όλους! Θέλω να μιλήσω για κάτι σημαντικό σήμερα. Διότι ήρθε η ώρα να επιστρέψουμε στις ρίζες μας σε ότι αφορά την ελεύθερη έκφραση στο instagram και στο facebook.Να λοιπόν τι θα κάνουμε: θα απαλλαγούμε από το σύστημα των fact checkers και θα το αντικαταστήσουμε με κοινοτικές σημειώσεις παρόμοιες με το X ξεκινώντας από τις ΗΠΑ».
Η κολοσσιαία κολωτούμπα Ζάκερμπεργκ δείχνει ότι ο διευθύνων σύμβουλος της meta και άλλοτε πολέμιος του Τραμπ προσκύνησε άνευ όρων τη νέα ηγεσία των ΗΠΑ.
Μέχρι την Πρωτοχρονιά, ο Ζάκερμπεργκ ήταν έτοιμος να δημοσιοποιήσει τις αλλαγές, σύμφωνα με τέσσερις νυν και πρώην υπαλλήλους της Meta και συμβούλους που είχαν γνώση των γεγονότων, αλλά δεν είχαν εξουσιοδότηση να μιλήσουν δημοσίως για τις εμπιστευτικές συζητήσεις.
Ολόκληρη η διαδικασία ήταν εξαιρετικά ασυνήθιστη. Συνήθως, η Meta αλλάζει τις πολιτικές που διέπουν τις εφαρμογές της καλώντας υπαλλήλους, πολίτες και άλλους να εκφράσουν τη γνώμη τους. Οποιεσδήποτε αλλαγές συνήθως χρειάζονται μήνες για να υλοποιηθούν. Αλλά ο Ζάκερμπεργκ έκανε αυτή την τελευταία προσπάθεια μια εντατική προσπάθεια, ξαφνιάζοντας ακόμη και τους υπαλλήλους του στις ομάδες πολιτικής και ακεραιότητας της εταιρείας.