Η εταιρεία με έδρα το Menlo Park της Καλιφόρνια δήλωσε ότι εφαρμόζει αυτές τις αλλαγές ως απάντηση στις απαιτήσεις των ρυθμιστικών αρχών της ΕΕ. Τις επόμενες εβδομάδες, τα άτομα στην ΕΕ που χρησιμοποιούν τις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας δωρεάν με διαφημίσεις θα μπορούν να επιλέγουν να βλέπουν διαφημίσεις με βάση αυτό που η Meta αποκαλεί “context” – περιεχόμενο που βλέπει ένας χρήστης κατά τη διάρκεια μιας συγκεκριμένης περιόδου σύνδεσης στις πλατφόρμες. Αυτές οι διαφημίσεις θα στοχεύουν επίσης χρήστες με βάση την ηλικία, το φύλο και την τοποθεσία, ενώ ορισμένες δεν μπορούν να παραβλεφθούν για λίγα δευτερόλεπτα.
Η Meta σχεδιάζει επίσης να μειώσει την τιμή των συνδρομών χωρίς διαφημίσεις κατά περίπου 40% για τους Ευρωπαίους χρήστες.
Αυτή η κίνηση έρχεται καθώς οι ευρωπαϊκές ρυθμιστικές αρχές εντείνουν τις προσπάθειες να περιορίσουν τη δύναμη της Big Tech και να ισοπεδώσουν το παιχνίδι.
«Το νέο μοντέλο που εισήγαγε η Meta είναι υπό την αποκλειστική ευθύνη της και δεν έχει εγκριθεί ούτε συμφωνηθεί με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Είναι πρόωρο να κάνουμε εικασίες για τον αντίκτυπο στις εκκρεμείς διαδικασίες μη συμμόρφωσης», δήλωσε εκπρόσωπος της ΕΕ στο Reuters. «Στόχος μας είναι να φέρουμε τη Meta σε πλήρη και αποτελεσματική συμμόρφωση σε αυτό το θέμα το συντομότερο δυνατό» συμπλήρωσε.
Λάζαρος Καραούλης στον ΕΤ: «Φέρνουμε την Τεχνητή Νοημοσύνη στον Δήμο Αθηναίων»
Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο μήνα, το ανώτατο δικαστήριο της Ευρώπης αποφάσισε ότι η Meta πρέπει να περιορίσει τη χρήση προσωπικών δεδομένων που συλλέγονται από το Facebook για στοχευμένη διαφήμιση, βασιζόμενη σε πρόταση που είχε κάνει ο ακτιβιστής για την προστασία ιδιωτικής ζωής, Max Schrems.
Ειδήσεις σήμερα
Ιωάννα Τούνη: Δάκρυα και… οδυρμός – Τι συνέβη στην influencer;
Χολαργός: Απίστευτο γεγονός σε βρεφονηπιακό σταθμό – Έδωσαν σε παππού λάθος παιδί