Γράφει ο *Δημήτρης Κονταράκης (Digital Strategist)
Κατανόηση του Αλγορίθμου του Instagram
Ο αλγόριθμος του Instagram το 2024 αποσκοπεί στο να προβάλλει το περιεχόμενο που είναι πιο σημαντικό για κάθε χρήστη, βάσει των προηγούμενων αλληλεπιδράσεών τους, των ενδιαφερόντων και της δημοφιλίας των δημοσιεύσεων. Τα brands και οι δημιουργοί περιεχομένου που καταλαβαίνουν και προσαρμόζονται σε αυτή τη δυναμική είναι πιο πιθανό να δουν το περιεχόμενό τους να φτάνει σε μεγαλύτερο αριθμό χρηστών.
Τάσεις Περιεχομένου στο 2024
Η προτίμηση προς το βίντεο περιεχόμενο επιβεβαιώνεται από την αυξανόμενη δημοτικότητα των Reels και των Stories, που προσφέρουν μια πιο δυναμική διάσταση στο storytelling. Η αυθεντικότητα και η προσωπική σύνδεση με το κοινό έχουν αναδειχθεί ως κεντρικά στοιχεία για την αλληλεπίδραση των χρηστών με τα brands και τους δημιουργούς, που μοιράζονται πιο ανθρώπινες και ειλικρινείς στιγμές.
Βελτιστοποίηση του Προφίλ σας στο Instagram
Οι πρώτες εντυπώσεις στο Instagram δημιουργούνται στο προφίλ σας. Αποτελεί την πρώτη εντύπωση της ψηφιακής σας persona. Βελτιστοποιήστε το bio έτσι ώστε να επικοινωνήσετε με σαφήνεια ποιοι είστε και τι προσφέρετε. Προσθέστε την προσωπική σας πινελιά στο grid σας με βάση τον χαρακτήρα σας έτσι ώστε να είναι επίσημο αλλά και μοναδικό.
Δημιουργία Ελκυστικών Δημοσιεύσεων
Ο συνδυασμός οπτικά ελκυστικών εικόνων και βίντεο με συναρπαστικούς τίτλους δημιουργεί μια ισχυρή αλληλεπίδραση με το κοινό σας. Η χρήση hashtags , η συμμετοχή στα σχόλια και οι κοινοποιήσεις μπορούν να αυξήσουν την ορατότητα των δημοσιεύσεων σας.
Λάζαρος Καραούλης στον ΕΤ: «Φέρνουμε την Τεχνητή Νοημοσύνη στον Δήμο Αθηναίων»
Εκμετάλλευση των Δυνατοτήτων του Instagram
Οι δυνατότητες του Instagram προσφέρουν μια μοναδική προοπτική για να εκφράσετε διαφορετικές πτυχές του περιεχομένου σας. Η στρατηγική χρήση των Stories, Reels και των νέων δυνατοτήτων όπως τα Broadcast Chat μπορεί να ενισχύσει την εμπειρία του χρήστη και την αλληλεπίδραση με το περιεχόμενό σας.
Κτίσιμο μιας Online Κοινότητας
Η online κοινότητας σας ανθίζει μέσα από τις στιγμές που μοιράζεστε. Προτρέποντας τα μέλη να συμμετέχουν σε διαγωνισμούς ή να ανταποκριθούν σε προκλήσεις, ανανεώνετε την ενέργεια της κοινότητάς σας και βοηθάτε στο να αισθάνονται πιο συνδεδεμένοι μαζί σας.
Μέτρηση της Επιτυχίας στο Instagram
Η κατανόηση και η αξιοποίηση των αναλυτικών εργαλείων του Instagram μπορεί να σας προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες για την απόδοση του περιεχομένου σας και την αλληλεπίδραση με το κοινό σας, επιτρέποντάς σας να προσαρμόσετε τις στρατηγικές σας για μέγιστη αποτελεσματικότητα.
Συμπέρασμα
Το Instagram στο 2024 παραμένει μια συναρπαστική, δυναμική πλατφόρμα που προσφέρει απίστευτες δυνατότητες για δημιουργικότητα, αλληλεπίδραση και ανάπτυξη. Με την κατανόηση των τάσεων, την εφαρμογή στρατηγικών προσεγγίσεων και τη δημιουργία αυθεντικού περιεχομένου, μπορείτε να κατακτήσετε το Instagram και να δημιουργήσετε μια ισχυρή παρουσία που αντηχεί με το κοινό σας.
*O Δημήτρης Κονταράκης είναι Digital Strategist και ιδρυτής της εταιρείας eSteps Σύμβουλοι Internet Marketing, η οποία είναι Google Partner και του νέου site για Digital Consulting DigitalStrategist.gr
Δραστηριοποιείται στο χώρο του Internet Marketing τα τελευταία 19 χρόνια με επιτυχημένα Case Studies τόσο στο Ebay όσο και στον απαιτητικό τομέα των πωλήσεων των eshop αλλά και Online κρατήσεων ξενοδοχείων. Διαθέτει μεγάλη εμπειρία στην ανάλυση της αγοράς-ανταγωνιστών και έχει εκπονήσει Digital Marketing Plan για μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων σε όλους τους τομείς της Ελληνικής Οικονομίας. Έχει διατελέσει εισηγητής σε αρκετά σεμινάρια Internet Marketing, σε ομιλίες (Ε.Β.Ε.Α, XENIA) αλλά και σε Οικονομικές τηλεοπτικές εκπομπές SBC Channel και Marketing in Practice. Σπούδασε Πολιτικές Επιστήμες (Bachelor degree in Politics) και Master Degree in Marketing στο Huddersfield University UK. Επίσης, είναι πιστοποιημένος συνεργάτης (Certified) στα Google Ads (Search-Display-Video-AI Powered Shopping Αds-Apps Certification).