Γράφει ο *Δημήτρης Κονταράκης (Digital Strategist)
Η δημιουργία μιας εταιρικής σελίδας LinkedIn θα σας βοηθήσει να προωθήσετε την εταιρία σας στοχευμένα, καθώς θα σας γνωρίσουν πολλοί περισσότεροι επαγγελματίες και δυνητικοί πελάτες, χωρίς κανένα κόστος.
Αρχικά, θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε πως η εταιρική σελίδα LinkedIn έχει διαφορετικές λειτουργίες σε σχέση με την προσωπική, καθώς σας προσφέρει πολύ περισσότερα από γνωριμίες και followers σε ένα ακόμη μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Πάμε να δούμε μόνο μερικά από τα οφέλη:
Συστήνετε το brand σας σε έναν χώρο επαγγελματιών
Προωθείτε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας
Ενημερώνετε για τις πρωτοβουλίες σας ένα ιδιαίτερα δραστήριο και απαιτητικό κοινό
Αποκτάτε ένα σημαντικό εργαλείο για την εύρεση νέων υπαλλήλων
Πώς θα φτιάξετε μια εταιρική σελίδα LinkedIn
Λάζαρος Καραούλης στον ΕΤ: «Φέρνουμε την Τεχνητή Νοημοσύνη στον Δήμο Αθηναίων»
Αρχικά, χρειάζεται να προσθέσετε το όνομα της εταιρείας και ένα επαγγελματικό email. Στη συνέχεια, θα πρέπει να περιγράψετε με απλά και κατανοητά λόγια την επιχείρησή σας, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. Πρόσφατα το LinkedIn πρόσθεσε και tagline όπου μπορείτε και εκεί να δώσετε το στίγμα σας.
Σημαντικό βήμα για τη δημιουργία εταιρικής σελίδας LinkedIn είναι να προσθέσετε το logo και μια κατάλληλη φωτογραφία, που αναδεικνύει το brand σας. Την εταιρική σελίδα LinkedIn μπορείτε να τη διαχειρίζεστε μόνος σας ή να ορίσετε κάποιον ως διαχειριστή, αρκεί να είναι συνδεδεμένος μαζί σας στο LinkedIn.
Γιατί είναι σημαντική η εταιρική σελίδα στο LinkedIn;
Αξιοπιστία και αύξηση πελατείας: Μια εταιρική σελίδα στο LinkedIn αυξάνει την αξιοπιστία της εταιρίας σας. Μόλις βάλετε τον τίτλο της εταιρείας στο επάγγελμα σας, εμφανίζεται το logo σας και εισέρχεται σύνδεσμος που οδηγεί τους ενδιαφερόμενους στη σελίδα σας. Αυτό προσθέτει κύρος και ταυτόχρονα, δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να μάθουν περισσότερα. Οι χρήστες σας εμπιστεύονται και οι πελάτες σας αυξάνονται.
Εύκολη ανίχνευση με SEO: Οι εταιρικές σελίδες LinkedIn είναι ανιχνεύσιμες από την Google και εμφανίζονται στα αποτελέσματα των αναζητήσεων. Όταν κάποιος ψάξει την επιχείρηση σας η LinkedIn σελίδα σας θα εμφανιστεί καθώς και τα προφίλ όλων όσων εργάζονται στην εταιρεία. Για καλύτερα αποτελέσματα φροντίστε η περιγραφή της εταιρείας να είναι ένα πολύ δυνατό κείμενο με τις κατάλληλα επιλεγμένες λέξεις-κλειδιά σύμφωνα με τις πρακτικές SEO.
Προσέλκυση ποιοτικών υπαλλήλων: Πέρα από τους πελάτες, σίγουρα χρειάζεστε και καλούς υπάλληλους και συνεργάτες. Το LinkedIn είναι το ιδανικό περιβάλλον για να τους προσεγγίσετε και να σας γνωρίσουν.
Δημοσίευση άρθρων και ενημερώσεων: Μέσω της εταιρικής σελίδας LinkedIn, μπορείτε να δημοσιεύετε τα νέα της επιχείρησης σας, καθώς και άρθρα για εξελίξεις στον κλάδο σας. Η πλατφόρμα σας δίνει τη δυνατότητα επικοινωνίας με όσους έχετε συνδεθεί και μπορείτε να τους κάνετε ερωτήσεις, να δημοσιεύετε polls, φωτογραφίες και video.
*O Δημήτρης Κονταράκης είναι Digital Strategist και ιδρυτής της εταιρείας eSteps Σύμβουλοι Internet Marketing, η οποία είναι Google Partner και του νέου site για Digital Consulting DigitalStrategist.gr
Δραστηριοποιείται στο χώρο του Internet Marketing τα τελευταία 15 χρόνια με επιτυχημένα case studies τόσο στο Ebay όσο και στον απαιτητικό τομέα των πωλήσεων των eshop αλλά και Online κρατήσεων ξενοδοχείων. Διαθέτει μεγάλη εμπειρία στην ανάλυση της αγοράς-ανταγωνιστών και έχει εκπονήσει Digital Marketing Plan για μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων σε όλους τους τομείς της Ελληνικής Οικονομίας. Έχει διατελέσει εισηγητής σε αρκετά σεμινάρια Internet Marketing, σε ομιλίες (Ε.Β.Ε.Α, XENIA) αλλά και σε Οικονομικές τηλεοπτικές εκπομπές SBC Channel και Marketing in Practice. Σπούδασε Πολιτικές Επιστήμες (Bachelor degree in Politics) και Master Degree in Marketing στο Huddersfield University UK. Επίσης, είναι πιστοποιημένος συνεργάτης (Certified) στα Google Ads (Search-Display- Mobile-Video- Shoppind Ads).