Γράφει ο *Δημήτρης Κονταράκης (Digital Strategist)
Νούμερο ένα προτεραιότητά σας θα πρέπει να είναι να δημιουργήσετε μια ιστοσελίδα responsive και mobile friendly. Άγνωστοι όροι; Πάμε να δούμε τι σημαίνουν και πώς θα «απογειώσουν» την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις σας!
Τι κάνει μια ιστοσελίδα responsive;
Το εάν μια ιστοσελίδα είναι responsive έχει να κάνει με το design της. Ο σχεδιασμός της θα πρέπει να ανταποκρίνεται πλήρως στη συμπεριφορά και το περιβάλλον του χρήστη, με βάση το μέγεθος της οθόνης και την πλατφόρμα που χρησιμοποιεί.
Με πιο απλά λόγια, θα πρέπει να μπορεί να αναγνωρίζει τη συσκευή πλοήγησης του επισκέπτη της ιστοσελίδας σας. Ανεξαρτήτως συσκευής (laptop, κινητό, tablet) η ιστοσελίδα σας θα προσαρμόζεται στις αντίστοιχες διαστάσεις. Οι απαραίτητες πληροφορίες που αφορούν τη ιστοσελίδα δεν θα χάνονται, ούτε θα μειώνεται η απόδοση της.
Τι σημαίνει mobile friendly ιστοσελίδα;
Λάζαρος Καραούλης στον ΕΤ: «Φέρνουμε την Τεχνητή Νοημοσύνη στον Δήμο Αθηναίων»
Μια ιστοσελίδα είναι mobile friendly (φιλική προς τα κινητά) όταν έχει σχεδιαστεί ώστε να λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο σε όλες τις συσκευές. Το ερώτημα εδώ είναι το εξής: Εάν η ιστοσελίδα σας ανοίξει από ένα κινητό, θα μπορεί ο χρήστης να περιηγηθεί σε αυτήν, να πάρει όλες τις πληροφορίες που επιθυμεί και να ολοκληρώσει τον επιδιωκόμενο στόχο του; Η απάντηση θα πρέπει πάντα να είναι «ναι»!
Προαπαιτούμενο για να έχετε μια ιστοσελίδα mobile friendly είναι να έχει κατασκευαστεί με mobile optimized χαρακτηριστικά. Με μια σειρά δηλαδή τεχνικών χαρακτηριστικών που καθιστούν την ιστοσελίδα σας εύκολη στην αναζήτηση, με λειτουργικό μενού και άνετη περιήγηση.
Η συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών του διαδικτύου στις μέρες χρησιμοποιεί το κινητό προκειμένου να περιηγηθεί στο διαδίκτυο. Βασική προϋπόθεση για την επιτυχία της επιχείρησής σας, είναι να έχετε μια ιστοσελίδα ανταγωνιστική σε κάθε περιβάλλον.
*O Δημήτρης Κονταράκης είναι Digital Strategist και ιδρυτής της εταιρείας eSteps Σύμβουλοι Internet Marketing, η οποία είναι Google Partner και του νέου site για Digital Consulting DigitalStrategist.gr
Δραστηριοποιείται στο χώρο του Internet Marketing τα τελευταία 15 χρόνια με επιτυχημένα case studies τόσο στο Ebay όσο και στον απαιτητικό τομέα των πωλήσεων των eshop αλλά και Online κρατήσεων ξενοδοχείων. Διαθέτει μεγάλη εμπειρία στην ανάλυση της αγοράς-ανταγωνιστών και έχει εκπονήσει Digital Marketing Plan για μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων σε όλους τους τομείς της Ελληνικής Οικονομίας. Έχει διατελέσει εισηγητής σε αρκετά σεμινάρια Internet Marketing, σε ομιλίες (Ε.Β.Ε.Α, XENIA) αλλά και σε Οικονομικές τηλεοπτικές εκπομπές SBC Channel και Marketing in Practice. Σπούδασε Πολιτικές Επιστήμες (Bachelor degree in Politics) και Master Degree in Marketing στο Huddersfield University UK. Επίσης, είναι πιστοποιημένος συνεργάτης (Certified) στα Google Ads (Search-Display- Mobile-Video- Shoppind Ads).
Ειδήσεις σήμερα
Καυσόξυλα: Καίνε οι τιμές τους – Στα 155 ευρώ το κυβικό η ελιά, στα ύψη και το πέλετ