Γράφει ο *Δημήτρης Κονταράκης (Digital Strategist)
Η αλήθεια είναι πως η συγκεκριμένη περίοδος είναι μια πρώτης τάξης ευκαιρία για να προσελκύσετε περισσότερους υποψήφιους πελάτες στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Ωστόσο, για να πετύχετε αυτό τον στόχο, θα πρέπει να κάνετε κάποια συγκεκριμένα βήματα.
Παρακάτω ακολουθούν κάποιες ιδέες της τελευταίας στιγμής, προκειμένου να «προλάβετε» τον ανταγωνισμό και να μπείτε στο εορταστικό πνεύμα!
Στολίστε το λογότυπο της εταιρίας σας
Η homepage του eshop σας πρέπει να είναι χριστουγεννιάτικη για να συμβαδίζει με την εορταστική περίοδο. Με αυτό τον τρόπο, ουσιαστικά θα ενημερώνετε τους επισκέπτες της ότι τους περιμένετε για τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους.
Φυσικά, θα πρέπει να μεταφέρετε το εορταστικό πνεύμα και στα social media της επιχείρησής σας. Προσθέστε χριστουγεννιάτικα εικαστικά στη φωτογραφία προφίλ αλλά και στη φωτογραφία του εξωφύλλου.
Βελτιώστε την εμπειρία του χρήστη
Ένα μεγάλο ποσοστό των χριστουγεννιάτικων αγορών θα πραγματοποιηθεί από το κινητό τηλέφωνο & tablet. Όπως καταλαβαίνετε, το eshop σας να είναι άρτιο στο mobile περιβάλλον.
Αρχικά θα πρέπει να μειώσετε τον χρόνο φόρτωσης του eshop σας. Σχεδόν οι μισοί χρήστες του ίντερνετ δεν πρόκειται να επιστρέψουν σε ένα eshop που αργεί να φορτώσει. Οι φωτογραφίες και το περιεχόμενό σας είναι οι πιο σημαντικές πληροφορίες για τον χρήστη που θα επισκεφτεί το eshop σας, οπότε φροντίστε να φορτώνουν γρήγορα.
Λάζαρος Καραούλης στον ΕΤ: «Φέρνουμε την Τεχνητή Νοημοσύνη στον Δήμο Αθηναίων»
Μία ακόμη συμβουλή είναι να κάνετε ειδικές και αποκλειστικές προσφορές στους mobile επισκέπτες σας, προτρέποντάς τους με αυτό τον τρόπο να πραγματοποιήσουν μια αγορά.
Φροντίστε να μην… ξεμείνετε
Η αυξημένη προσέλευση στο eshop σας την περίοδο των Χριστουγέννων κρύβει μια σημαντική παγίδα: να σας βγάλει εκτός προγραμματισμού και να ξεμείνετε από προϊόντα!
Για να αποφύγετε αυτή τη δυσάρεστη εξέλιξη, θα πρέπει οπωσδήποτε να ανατρέξετε στο παρελθόν και να δείτε ποια είναι τα προϊόντα που «ξεπουλάνε» στις γιορτές, ώστε να οργανώσετε τις παραγγελίες σας ανάλογα.
Δώστε βάση στα social media
Ένα μεγάλο ποσοστό καταναλωτών συμβουλεύεται τις αξιολογήσεις μιας εταιρείας πριν προβεί σε κάποια αγορά. Την ίδια στιγμή, δεν είναι λίγοι όσοι πραγματοποιούν αγορές αφού πρώτα δουν ένα προϊόν στα κοινωνικά μέσα.
Καθορίστε τις μέρες και τις ώρες που είναι κατάλληλες για δημοσίευση εορταστικών posts. Διαφημίστε μέσω των σελίδων σας στα social media τα προϊόντα που θεωρείτε ότι θα προσελκύσουν το ενδιαφέρον των χρηστών.
Εκμεταλλευτείτε το email marketing
Τα newsletters είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές marketing, αρκεί να γίνεται σωστά. Φροντίστε λοιπόν κατά την αποστολή μαζικών emails να κεντρίσετε το ενδιαφέρον των παραληπτών, με μικρά δωράκια που όμως δεν θα είναι και αδιάφορα! Για παράδειγμα, προσφέρετε δωρεάν μεταφορικά.
Μην παρατήσετε το digital marketing plan μετά τις γιορτές
Ένα καλό digital marketing plan δεν είναι κάτι που θα πρέπει να σας απασχολεί μόνο κατά την περίοδο των γιορτών. Μόλις καθορίσετε το κοινό στο οποίο στοχεύετε και έχετε καταλάβει τις αγοραστικές του συνήθειες, τότε θα μπορέσετε να καταστρώσετε την επόμενη digital marketing στρατηγική σας. Με αυτό τον τρόπο, θα μπορέσετε να προσελκύσετε ακόμα περισσότερο κοινό και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.
*O Δημήτρης Κονταράκης είναι Digital Strategist και ιδρυτής της εταιρείας eSteps Σύμβουλοι Internet Marketing, η οποία είναι Google Partner και του νέου site για Digital Consulting DigitalStrategist.gr
Δραστηριοποιείται στο χώρο του Internet Marketing τα τελευταία 15 χρόνια με επιτυχημένα case studies τόσο στο Ebay όσο και στον απαιτητικό τομέα των πωλήσεων των eshop αλλά και Online κρατήσεων ξενοδοχείων. Διαθέτει μεγάλη εμπειρία στην ανάλυση της αγοράς-ανταγωνιστών και έχει εκπονήσει Digital Marketing Plan για μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων σε όλους τους τομείς της Ελληνικής Οικονομίας. Έχει διατελέσει εισηγητής σε αρκετά σεμινάρια Internet Marketing, σε ομιλίες (Ε.Β.Ε.Α, XENIA) αλλά και σε Οικονομικές τηλεοπτικές εκπομπές SBC Channel και Marketing in Practice. Σπούδασε Πολιτικές Επιστήμες (Bachelor degree in Politics) και Master Degree in Marketing στο Huddersfield University UK. Επίσης, είναι πιστοποιημένος συνεργάτης (Certified) στα Google Ads (Search-Display- Mobile-Video- Shoppind Ads).
Ειδήσεις σήμερα
Σέρρες: Βαριές κατηγορίες για εργολάβο, ηλεκτρολόγο – Μπαλάκι οι ευθύνες
Συντάξεις: Τριπλός χριστουγεννιάτικος μποναμάς για συνταξιούχους
Εορταστικό καλάθι νοικοκυριού: Τι θα περιλαμβάνει