To vine ήταν μια υπηρεσία δημιουργίας βίντεο διάρκειας ως δέκα δευτερολέπτων. Το 2012, το Twitter εξαγόρασε την υπηρεσία από τους δημιουργούς της, αλλά το 2016 την απέσυρε, επειδή δεν απέδιδε εμπορικά τα αναμενόμενα, συγκεντρώνοντας λιγότερες διαφημίσεις από όσες ήθελε η εταιρεία. Η μεταγενέστερη τεράστια επιτυχία του TikTok, που στηρίζεται στην ίδια βασική ιδέα με το vine, έκανε πολλές πλατφόρμες να δημιουργήσουν αντίστοιχες υπηρεσίες δημιουργίας σύντομων βίντεο. Ο Μασκ, ακολουθώντας την προσφιλή του τακτική των διαδικτυακών δημοσκοπήσεων, ρώτησε τους εκατομμύρια ακολούθους του στο Twitter αν θα ήθελαν να επαναφέρει τα vines και οι χρήστες τάχθηκαν υπέρ της επαναφοράς σε ποσοστό 60%.
Έτσι, το νέο αφεντικό του Twitter σκέφτεται πλέον σοβαρά την επαναφορά του vine – και μάλιστα με μεγαλύτερης διάρκειας βίντεο, ώστε να ανταγωνιστεί το TikTok.
Λάζαρος Καραούλης στον ΕΤ: «Φέρνουμε την Τεχνητή Νοημοσύνη στον Δήμο Αθηναίων»
Μια ακόμη σκέψη που ίσως θέσει σε εφαρμογή ο Μασκ είναι η αύξηση του ποσού που πληρώνουν οι συνδρομητές της υπηρεσίας Twitter Blue, στην οποία οι χρήστες έχουν πρόσβαση σε αποκλειστικό περιεχόμενο αλλά και περισσότερες επιλογές και εφαρμογές της πλατφόρμας από τους υπόλοιπους χρήστες. Η συνδρομή αυτή την στιγμή κοστίζει 5,90 δολάρια μηνιαίως με τον Μασκ να εξετάζει το ενδεχόμενο αύξησης της συνδρομής στα 20 δολάρια. ο Μασκ υποστηρίζει πως με αυτό τον τρόπο θα ελέγξει και τελικά θα περιορίσει όσο το δυνατόν περισσότερο τους ψεύτικους λογαριασμούς.