Μιλώντας στο Πρωινό του BBC Radio 5 Live, η Jay Graber είπε λανθασμένα ότι έπρεπε να είστε 18 ετών για να χρησιμοποιήσετε το Bluesky, όταν το πραγματικό όριο ηλικίας είναι 13.
Το ζήτημα που έχει προκύψει και αφορά στο αν οι νέοι θα πρέπει να μπορούν να χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα καυτό θέμα παγκοσμίως, με την Αυστραλία να προτείνει απαγόρευση για τα άτομα κάτω των 16 ετών και το Ηνωμένο Βασίλειο να λέει ότι μία παρόμοια δράση βρίσκεται «στο τραπέζι».
Εκατομμύρια άνθρωποι εγγράφηκαν στην εφαρμογή από τα αποτελέσματα των εκλογών στις ΗΠΑ, ορισμένοι σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τον ρόλο που έπαιξε το X, πρώην Twitter, στην εκλογή του Ντόναλντ Τραμπ.
Η κυρία Graber υπολόγισε την ταχεία ανάπτυξη στην «πραγματικά εξαιρετική» εμπειρία που είχαν οι χρήστες στο Bluesky.
«Δεν υπάρχει παρενόχληση και bots και spam και πολλά άλλα προβλήματα που μαστίζουν άλλες πλατφόρμες», είπε.
Σχετικά με την επαλήθευση της ηλικίας, η κ. Graber είπε στο BBC ότι η Bluesky έχει «αξιολόγηση ηλικίας» όταν εγγράφονται οι χρήστες, ζητώντας από τους ανθρώπους να εισαγάγουν την ημερομηνία γέννησής τους.
Λάζαρος Καραούλης στον ΕΤ: «Φέρνουμε την Τεχνητή Νοημοσύνη στον Δήμο Αθηναίων»
Όταν ρωτήθηκε απευθείας ποιο ήταν το όριο ηλικίας για το Bluesky, η κυρία Graber είπε: «Όταν εγγραφείτε – θα πρέπει να το ελέγξω – νομίζω ότι είναι τα 18 και πάνω».
Μετά τη συνέντευξη, η Bluesky επικοινώνησε με το BBC για να διευκρινίσει ότι η ελάχιστη ηλικία είναι τα 13, όχι τα 18. Ένας εκπρόσωπος είπε: «Η ασφάλεια των παιδιών είναι εξαιρετικά σημαντική για την Bluesky.
“Πρέπει να είστε τουλάχιστον 13 ετών για να εγγραφείτε για λογαριασμό και σε οποιονδήποτε κάτω των 18 ετών που χρησιμοποιεί το Bluesky εφαρμόζονται πρόσθετες ρυθμίσεις για να διασφαλιστεί ότι το περιεχόμενο που βλέπει είναι ασφαλές για ανηλίκους.”
Σε μια ευρεία συνέντευξη με τον παρουσιαστή Rick Edwards, είπε ότι η Bluesky δεν προσπαθεί να επαληθεύσει την ταυτότητα του χρήστη, για να διασφαλίσει ότι οι άνθρωποι δεν λένε ψέματα όταν εγγράφονται.
Είπε: “Δεν παίρνουμε ταυτότητες ή κάτι παρόμοιο. Ξέρω ότι αυτό προτείνεται σε ορισμένα μέρη. Είναι πολύ ιδιωτικές πληροφορίες.
“Πιστεύω ότι εταιρείες όπως εμείς θα ήθελαν να βεβαιωθούν ότι χειριζόμαστε αυτά τα προσωπικά δεδομένα χρηστών με πολύ υπευθυνότητα.”
Η κ. Graber είπε επίσης ότι η μετριοπάθεια στην πλατφόρμα προήλθε από ένα μείγμα ανθρώπινου συντονιστή και αυτοματοποιημένης τεχνολογίας και ότι δεν έχουν σχέδια να εισαγάγουν «παραδοσιακή διαφήμιση».
Ειδήσεις σήμερα
Ρεκόρ Γκίνες: Η ψηλότερη και η κοντύτερη γυναίκα στον κόσμο συναντήθηκαν για ένα… τσάι
Κίναρος: Δώρο στην κυρά Ρηνιώ αυτό που τόσο ήθελε – Απόκτησε ένα γαϊδουράκι
ΗΠΑ: Ισχυρές καταιγίδες πλήττουν τη χώρα – Τουλάχιστον δύο νεκροί