Ο γαλλικός αεροπορικός γίγαντας αποκάλυψε στη σύνοδο κορυφής Airbus Summit 2022 στις 30 Νοεμβρίου ότι θα τοποθετήσει τον κινητήρα μεταξύ των φτερών και της ουράς ενός τροποποιημένου superjumbo A380.
Οι δοκιμαστικές πτήσεις εκτιμάται ότι θα πραγματοποιηθούν το 2026, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Airbus ZEROe για την κυκλοφορία ενός αεροσκάφους με μηδενικές εκπομπές ρύπων έως το 2035.
Λάζαρος Καραούλης στον ΕΤ: «Φέρνουμε την Τεχνητή Νοημοσύνη στον Δήμο Αθηναίων»
«Όσον αφορά την αεροδυναμική, το A380 είναι ένα πολύ σταθερό αεροσκάφος. Έτσι, η κάψουλα που συνδέεται στην πίσω άτρακτο δεν δημιουργεί ιδιαίτερο πρόβλημα», δήλωσε ο Mathias Andriamisaina, επικεφαλής των δοκιμών ZEROe της Airbus.
Η εταιρεία είχε αποκαλύψει στο παρελθόν τα σχέδιά της για ένα αεροσκάφος που χρησιμοποιεί υγρό υδρογόνο και κινητήρες εσωτερικής καύσης, αλλά ο αντιπρόεδρος του τμήματος Zero-Emission Aircraft, Glenn Llewellyn, πρότεινε ότι οι κυψέλες καυσίμου από μόνες τους θα μπορούσαν να είναι επαρκείς για την τροφοδοσία μικρότερων εμπορικών αεροσκαφών.
Ο κινητήρας χρησιμοποιεί κυψέλες καυσίμου για τη μετατροπή του υδρογόνου σε ηλεκτρική ενέργεια, η οποία στη συνέχεια τροφοδοτεί έναν έλικα.
Διαβάστε περισσότερα στο autotypos.gr