Γράφει ο *Δημήτρης Κονταράκης (Digital Strategist)
Το μυστικό της προσφοράς:
Αναδείξτε την προσφορά ή την έκπτωσή σας με τρόπο που θα τραβήξει το ενδιαφέρον του κοινού σας. Δημιουργήστε έναν μοναδικό προωθητικό κωδικό και παρουσιάστε τον με ένα ελκυστικό κείμενο και emojis που θα κάνουν την προσφορά σας ακόμα πιο ελκυστική και εύκολα αναγνώσιμη. Για να δημιουργήσετε αίσθηση επείγοντος, αναφέρετε σαφώς τη διάρκεια ισχύος της προσφοράς, καλώντας τους ακολούθους σας να αντιδράσουν γρήγορα. Δημιουργήστε ένα link προς την σελίδα της επιχείρησης σας , όπου οι ακόλουθοί σας θα μπορούν να αξιοποιήσουν τον ειδικό εκπτωτικό κωδικό.
Συνεργασία με Influencers:
Συνεργαστείτε με έναν ή περισσότερους influencers για να αυξήσετε την απήχηση της προσφοράς σας και για να φτάσετε σε ένα μεγαλύτερο και διαφορετικό ακροατήριο. Οι influencers είναι γνωστοί για τις δωρεές και τις προσφορές που κάνουν στους followers τους, και μπορείτε να αξιοποιήσετε αυτό το γεγονός για να προωθήσετε την προσφορά σας.
Για να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική συνεργασία, ζητήστε από τον (ή τους) influencer να δημιουργήσει μια σειρά από posts, stories και αναφορές για να προωθήσει την έκπτωσή σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον ίδιο κωδικό για όλους τους influencers ή να δημιουργήσετε ξεχωριστούς, μοναδικούς κωδικούς για κάθε έναν από αυτούς. Αυτό σας επιτρέπει να μετρήσετε την απήχηση που είχε ο καθένας στην προσφορά σας.
Τέλος, ανάλογα με τη συμφωνία που έχετε κάνει, μπορείτε να ζητήσετε από τον influencer να διαφημίσει την προσφορά σας χρησιμοποιώντας τη δυνατότητα του Branded περιεχομένου. Έτσι, θα αποκαλύπτεται στο ακροατήριο η συνεργασία σας, προσφέροντας έναν ακόμα λόγο για να αξιοποιήσουν την προσφορά σας. Αυτή η στρατηγική ενισχύει την εμπιστοσύνη και την αξιοπιστία της προσφοράς σας στα μάτια του κοινού.
Χρησιμοποιήστε τις προσφορές του Facebook:
Αξιοποιήστε το χαρακτηριστικό των προσφορών στο Facebook για να προωθήσετε τις εκπτώσεις σας με μια ξεχωριστή και αποκλειστική προσέγγιση. Δημιουργήστε μοναδικούς κωδικούς προσφοράς που θα είναι ορατοί μόνο για τους followers σας. Αυτό θα δημιουργήσει ένα αίσθημα επείγοντος και θα ωθήσει τους followers σας να επισκεφτούν τη σελίδα σας και να αξιοποιήσουν τις εκπτώσεις που προσφέρετε. Με αυτόν τον τρόπο, θα δημιουργήσετε ένα αποτελεσματικό κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεών σας και την προσέλκυση νέων πελατών.
Αποκάλυψη: Αυτό το πλάσμα θα κυβερνήσει τη Γη αν πεθάνουν όλοι οι άνθρωποι σύμφωνα με επιστήμονες
Call to Action:
Απευθύνετε ένα προσωπικό κάλεσμα για δράση στους followers σας. Παροτρύνετέ τους να σας στείλουν μήνυμα αν ενδιαφέρονται για τον προωθητικό κωδικό. Έτσι, θα κατευθυνθείτε σε όσους πραγματικά ενδιαφέρονται για την προσφορά σας, αυξάνοντας τις πιθανότητες επιτυχίας.
Παραδοσιακή διαφήμιση
Για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον κλασικό τρόπο της διαφήμισης και να δημιουργήσετε μια καμπάνια. Μέσω αυτής της καμπάνιας, οι προσφορές σας θα φτάσουν σε μεγαλύτερο κοινό, χωρίς να εμφανίζονται στην κανονική σελίδα σας στο Facebook.
Αν ο εκπτωτικός κωδικός αφορά υπηρεσίες, μπορείτε να κατευθύνετε το κοινό σας προς την ιστοσελίδα σας για να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους εκεί. Στην περίπτωση που αφορά προϊόντα και διαθέτετε ενεργό κατάλογο, μπορείτε να διαφημίσετε τα προϊόντα αυτά για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.
Έχετε στη διάθεσή σας εργαλεία, είτε χρησιμοποιείτε την οργανική προσέγγιση είτε την πληρωμένη διαφήμιση, για να προωθήσετε τους προωθητικούς κωδικούς σας και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Είτε επιλέξετε τον έναν τρόπο είτε τον άλλο, αυτή η στρατηγική θα σας βοηθήσει να προβάλετε την επιχείρησή σας και να κερδίσετε την προσοχή του κοινού ώστε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.
*O Δημήτρης Κονταράκης είναι Digital Strategist και ιδρυτής της εταιρείας eSteps Σύμβουλοι Internet Marketing, η οποία είναι Google Partner και του νέου site για Digital Consulting DigitalStrategist.gr
Δραστηριοποιείται στο χώρο του Internet Marketing τα τελευταία 15 χρόνια με επιτυχημένα case studies τόσο στο Ebay όσο και στον απαιτητικό τομέα των πωλήσεων των eshop αλλά και Online κρατήσεων ξενοδοχείων. Διαθέτει μεγάλη εμπειρία στην ανάλυση της αγοράς-ανταγωνιστών και έχει εκπονήσει Digital Marketing Plan για μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων σε όλους τους τομείς της Ελληνικής Οικονομίας. Έχει διατελέσει εισηγητής σε αρκετά σεμινάρια Internet Marketing, σε ομιλίες (Ε.Β.Ε.Α, XENIA) αλλά και σε Οικονομικές τηλεοπτικές εκπομπές SBC Channel και Marketing in Practice. Σπούδασε Πολιτικές Επιστήμες (Bachelor degree in Politics) και Master Degree in Marketing στο Huddersfield University UK. Επίσης, είναι πιστοποιημένος συνεργάτης (Certified) στα Google Ads (Search-Display- Mobile-Video- Shoppind Ads).
Ειδήσεις σήμερα
Μαριάννα Βαρδινογιάννη: Πέθανε η γυναίκα που αφιέρωσε τη ζωή της στον συνάνθρωπο