Η διείσδυση του Ad Blocker είναι θεαματικά ψηλότερη μεταξύ των ανδρών (59%) σε σχέση με τις γυναίκες (41%) και μεταξύ των νεαρών ηλικιών (67% στις ηλικίες 18-24 ετών έναντι 43% στις ηλικίες 50-64 ετών). Είναι επίσης πολύ πιο διαδεδομένη στα προγράμματα πλοήγησης στο διαδίκτυο (web browsers) μέσω υπολογιστή (37%) απ’ ό,τι στα κινητά τηλέφωνα (12%).
Οι κύριοι λόγοι για τους οποίους οι Έλληνες έχουν εγκαταστήσει Ad Blocker είτε στον browser είτε στο κινητό τους, είναι για να αποφύγουν τις ενοχλητικές διαφημίσεις (70%), να προστατευτούν από ιούς ή κακόβουλα λογισμικά (49%), να βελτιώσουν την εμπειρία «περιήγησής» τους στο Ίντερνετ και να αυξήσουν την online ασφάλειά τους.
Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις
Ειδήσεις σήμερα
- Πόλεμος στην Ουκρανία: Live οι εξελίξεις από τα μέτωπα του πολέμου και της διπλωματίας
- Πόλεμος στην Ουκρανία – Ζελένκσι: Αν γίνουν συμβιβασμοί, θα τεθούν σε δημοψήφισμα
- Τραγωδία στα Γρεβενά: Τι λέει στον «Ε.Τ.» εργαζόμενος της ΕΛΤΕΚ για την έκρηξη αι τα τρία θύματα
- Συντριβή Boeing στην Κίνα: Απίθανο να υπάρχουν επιζώντες
- Συντάξεις: Τι παίρνουν σε όλα τα Tαμεία οι δικαιούχοι συντάξεων αναπηρίας και θανάτου [πίνακες]
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr