Η διείσδυση του Ad Blocker είναι θεαματικά ψηλότερη μεταξύ των ανδρών (59%) σε σχέση με τις γυναίκες (41%) και μεταξύ των νεαρών ηλικιών (67% στις ηλικίες 18-24 ετών έναντι 43% στις ηλικίες 50-64 ετών). Είναι επίσης πολύ πιο διαδεδομένη στα προγράμματα πλοήγησης στο διαδίκτυο (web browsers) μέσω υπολογιστή (37%) απ’ ό,τι στα κινητά τηλέφωνα (12%).
Πιέσεις στην Google να πουλήσει το Chrome
Οι κύριοι λόγοι για τους οποίους οι Έλληνες έχουν εγκαταστήσει Ad Blocker είτε στον browser είτε στο κινητό τους, είναι για να αποφύγουν τις ενοχλητικές διαφημίσεις (70%), να προστατευτούν από ιούς ή κακόβουλα λογισμικά (49%), να βελτιώσουν την εμπειρία «περιήγησής» τους στο Ίντερνετ και να αυξήσουν την online ασφάλειά τους.
Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις
Ειδήσεις σήμερα
- Πόλεμος στην Ουκρανία: Live οι εξελίξεις από τα μέτωπα του πολέμου και της διπλωματίας
- Πόλεμος στην Ουκρανία – Ζελένκσι: Αν γίνουν συμβιβασμοί, θα τεθούν σε δημοψήφισμα
- Τραγωδία στα Γρεβενά: Τι λέει στον «Ε.Τ.» εργαζόμενος της ΕΛΤΕΚ για την έκρηξη αι τα τρία θύματα
- Συντριβή Boeing στην Κίνα: Απίθανο να υπάρχουν επιζώντες
- Συντάξεις: Τι παίρνουν σε όλα τα Tαμεία οι δικαιούχοι συντάξεων αναπηρίας και θανάτου [πίνακες]
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr