Το κάθε ρομπότ μπορεί να μεταφέρει έως και 18 κιλά σκευών και τροφίμων και αποτελούν μια προσωρινή εναλλακτική που επιστρατεύεται για την ελαχιστοποίηση των επαφών εν μέσω πανδημίας.
Οι επισκέπτες παραγγέλνουν μέσω μιας ιστοσελίδας, επιλέγοντας αν θέλουν να τροφοδοτηθούν από το ρομπότ για την επιπλέον χρέωση των 2,99 δολαρίων.
Μόλις το ρομπότ φορτωθεί με τις παραγγελίες, αξιοποιεί οπτικούς αισθητήρες και την τεχνολογία Bluetooth για να πλοηγηθεί μέσα στους χώρους του αεροδρομίου και να φτάσει τον εκάστοτε πελάτη, υπό την επιτήρηση ενός υπαλλήλου, μέσω υπολογιστή.
Το πρόγραμμα ξεκίνησε τη Δευτέρα και αναμένεται να διαρκέσει μέχρι τον Απρίλιο, ενώ έχει αρχίσει να εφαρμόζεται πιλοτικά και σε άλλα αεροδρόμια των ΗΠΑ.
«Θεωρούμε ότι τόσο οι πελάτες, όσο και οι υπάλληλοί μας θα ικανοποιηθούν με την παραλαβή του γεύματός τους από τα ρομπότ», λέει η Μέγκαν Ο’ Κόνελ, επικεφαλής του τμήματος Μάρκετινγκ και Τροφοδοσίας του αεροδρομίου της Φιλαδέλφεια.
«Στο τέλος του πιλοτικού μας προγράμματος, θα εξετάσουμε τα σχόλια των επιβατών και του προσωπικού μας για να δούμε πώς θα μπορούσαμε ενδεχομένως να χρησιμοποιήσουμε αντίστοιχες τεχνολογίες στο μέλλον».
ΠΗΓΗ: New York Post
Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις
Κορωνοϊός: Έτοιμο για κλινική δοκιμή εμβόλιο της Moderna κατά της νοτιοαφρικανικής παραλλαγής
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr