Με τη ρύθμιση αυτή, η Αρχή ανταποκρίθηκε στο κίνημα #filterdrop («βγάλτε το φίλτρο») πολλών χρηστών των social media, οι οποίοι ένιωθαν εξαπατημένοι από τους ινφλουένσερς που προωθούσαν προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας με επεξεργασμένες και βελτιωμένες φωτογραφίες.
Για να πάρει την απόφαση, η Αρχή εξέτασε τις διαδικτυακές διαφημιστικές καμπάνιες 2 εταιρειών πώλησης προϊόντων τεχνητού μαυρίσματος, οι διαφημίσεις των οποίων έκρινε πως «παρουσίαζαν με παραπλανητικά υπερβολικό τρόπο το αποτέλεσμα των προϊόντων που προωθούσαν».
Η απόφαση που ελήφθη θα αφορά τόσο μεγάλες εταιρείες, όσο και ινφλουένσερς ή διασημότητες (π.χ. από το χώρο του θεάματος) που προωθούν προϊόντα επί πληρωμή.
Η χρήση φίλτρων απαγορεύεται καθολικά και δεν θα επιτρέπεται η χρήση τους, ακόμα και αν γίνεται ξεκάθαρη αναφορά σ’ αυτήν στις διαφημίσεις.
Οι αναρτήσεις που παραβαίνουν τη ρύθμιση θα κατεβαίνουν και θα απαγορεύεται η επαναδημοσίευσή τους, κάτι που φυσικά μπορεί να υπονομεύσει τη φύση του εκάστοτε διαφημιζόμενου ή ινφλουένσερ.
Λάζαρος Καραούλης στον ΕΤ: «Φέρνουμε την Τεχνητή Νοημοσύνη στον Δήμο Αθηναίων»
Εκπρόσωπος της Αρχής δήλωσε: «Δουλεύουμε συστηματικά για τη γνωστοποίηση και εφαρμογή των κανόνων, αλλά και για την σωστή καθοδήγηση των ινφλουένσερς όσον αφορά τα εργαλεία και τις τακτικές που μπορούν να χρησιμοποιούν για να διαφημίζουν σωστά. Είμαστε σε στενή συνεργασία με τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, οι οποίες μπορούν να διασφαλίσουν την επιβολή των κανόνων στις περιπτώσεις που κάποιοι χρήστες δεν θέλουν ή δεν μπορούν να συμμορφωθούν με αυτούς».
ΠΗΓΗ: BBC
Ιωάννινα: Εντοπίστηκαν συντρίμμια του εκπαιδευτικού αεροσκάφους
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr