Η δικηγορική ομάδα Euroconsumers διευκρίνισε χθες πως οι μηνύσεις αφορούν τους χρήστες πάνω από 2 εκατομμυρίων συσκευών iPhone 6, 6 Plus, 6S και 6S Plus σε χώρες όπως το Βέλγιο, η Ισπανία, η Ιταλία και η Πορτογαλία.
Οι αντιδράσεις των χρηστών κατά τις εταιρείας ξέσπασαν το 2017, όταν η Apple παραδέχθηκε δημόσια ότι οι ενημερώσεις λογισμικού που είχαν σχεδιαστεί με σκοπό την εξοικονόμηση ενέργειας της μπαταρίας των παλιών iPhone είχε ως συνέπεια την επιβράδυνση της γενικότερης λειτουργίας τους.
Η Apple είχε απολογηθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα στους πελάτες της, διαθέτοντας στο εμπόριο εφεδρικές μπαταρίες σε χαμηλότερες τιμές, προκαλώντας όμως εκ νέου θύελλα αντιδράσεων – και μηνύσεων- από πελάτες που επέμεναν ότι η επιβράδυνση της λειτουργίας των συσκευών αποσκοπεί στον εξαναγκασμό των χρηστών να αγοράσουν τα πιο σύγχρονα μοντέλα.
«Αυτό που ζητάμε είναι να μας αντιμετωπίζει η Apple με την ίδια δικαιοσύνη και το σεβασμό, με τον οποίο αντιμετωπίζει και τους πελάτες της στις ΗΠΑ», δήλωσε ο επικεφαλής δικηγόρος της Euroconsumers, Els Bruggeman.
Η αγωγή επιδιώκει την αποζημίωση του κάθε πελάτη με 60 ευρώ περίπου, και εάν οι ενάγοντες κερδίσουν την δικαστική μάχη, η Apple εκτιμάται πως θα πρέπει να πληρώσει περίποου 180 εκατομμύρια δολάρια σε αποζημιώσεις συνολικά.
Λάζαρος Καραούλης στον ΕΤ: «Φέρνουμε την Τεχνητή Νοημοσύνη στον Δήμο Αθηναίων»
ΠΗΓΗ: CNN
Κορωνοϊός – «Επιχείρηση Πανάκεια» στη Βρετανία: 50 νοσοκομεία έτοιμα να υποδεχτούν το εμβόλιο
Ο κορωνοϊός δεν κόβει ταχύτητα παρά το lockdown – Σήμερα η κρίσιμη σύσκεψη για τα σχολεία
Ελληνοτουρκικά: Ορατή η μεσοβέζικη λύση για Αγκυρα στη Σύνοδο Κορυφής
Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr