Γράφει ο *Δημήτρης Κονταράκης (Digital Strategist)
Ερευνητές του Πανεπιστημίου του Μπαθ, με επικεφαλής τον δρα Τζεφ Λάμπερτ του Τμήματος Υγείας, μελέτησαν 154 ανθρώπους από 18 έως 72 ετών, που ήταν καθημερινοί χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Social media και ψυχική υγεία
Οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν τυχαία σε δύο ομάδες. Η μία συνέχισε κανονικά τη χρήση των social media (Facebook, Instagram, Twitter, TikTok) σε καθημερινή βάση, ενώ η δεύτερη σταμάτησε για μία εβδομάδα. Η ψυχική υγεία των ατόμων αξιολογήθηκε τόσο στην αρχή όσο και στο τέλος της μελέτης.
Διαπιστώθηκε ότι μία εβδομάδα αποχής από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ήταν αρκετή για να βελτιωθεί η γενική αίσθηση ψυχικής ευεξίας και να μειωθούν τα συμπτώματα άγχους και κατάθλιψης.
6 Συμβουλές για να ξεκινήστε την… απεξάρτηση από τα Social media Networks
Εάν νιώθετε πως είστε κι εσείς εξαρτημένοι από τα social media, να ξέρετε πως ποτέ δεν είναι αργά για να ξεκινήσετε τις διαδικασίες προκειμένου να περιορίσετε τη χρήση των
Ποια είναι τα παγκόσμια σχέδια για το διάστημα; - Η επιστροφή στη Σελήνη και οι ιδιώτες
Πάμε λοιπόν να δούμε ποια είναι τα πρώτα βήματα ώστε να καταφέρετε να περιορίσετε τη χρήση των κοινωνικών μέσων:
- Απενεργοποιήστε όλες τις ειδοποιήσεις, εκτός από εκείνες που σας στέλνουν οι φίλοι σας.
- Μην παίρνετε τον κινητό σας τηλέφωνο μαζί σας το βράδυ στο κρεβάτι.
- Απενεργοποιήστε το wi-fi όταν βρίσκεστε σπίτι και ξεκουράζεστε.
- Όταν βγαίνετε με την παρέα σας αφήστε το κινητό στην τσάντα και μην το χρησιμοποιείτε, εκτός αν είναι μεγάλη ανάγκη.
- Αφαίρεσε τις εφαρμογές των social media από την αρχική σας οθόνη
- Μην ανεβάζετε συνεχώς τις προσωπικές σας στιγμές.
*O Δημήτρης Κονταράκης είναι Digital Strategist και ιδρυτής της εταιρείας eSteps Σύμβουλοι Internet Marketing, η οποία είναι Google Partner και του νέου site για Digital Consulting DigitalStrategist.gr
Δραστηριοποιείται στο χώρο του Internet Marketing τα τελευταία 15 χρόνια με επιτυχημένα case studies τόσο στο Ebay όσο και στον απαιτητικό τομέα των πωλήσεων των eshop αλλά και Online κρατήσεων ξενοδοχείων. Διαθέτει μεγάλη εμπειρία στην ανάλυση της αγοράς-ανταγωνιστών και έχει εκπονήσει Digital Marketing Plan για μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων σε όλους τους τομείς της Ελληνικής Οικονομίας. Έχει διατελέσει εισηγητής σε αρκετά σεμινάρια Internet Marketing, σε ομιλίες (Ε.Β.Ε.Α, XENIA) αλλά και σε Οικονομικές τηλεοπτικές εκπομπές SBC Channel και Marketing in Practice. Σπούδασε Πολιτικές Επιστήμες (Bachelor degree in Politics) και Master Degree in Marketing στο Huddersfield University UK. Επίσης, είναι πιστοποιημένος συνεργάτης (Certified) στα Google Ads (Search-Display- Mobile-Video- Shoppind Ads).
Χωρισμένη με ένα παιδί: Η εντυπωσιακή καστανή στο πλευρό του Φίλιππου Τσαγκρίδη
Αθηνά Ωνάση: Σπάνιες φωτογραφίες από τον τάφο της – Βρίσκεται στον Σκορπιό
Netflix: Νέοι κύκλοι και πρεμιέρες