Ο αριθμός αυξάνει σε 2,9 δισεκατομμύρια, αν συνυπολογισθούν και οι μηνιαίοι χρήστες των συγγενικών υπηρεσιών που ανήκουν στο Facebook (WhatsApp, Instragram, Messenger).
Λάζαρος Καραούλης στον ΕΤ: «Φέρνουμε την Τεχνητή Νοημοσύνη στον Δήμο Αθηναίων»
Από την άλλη, το Facebook, που είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος πωλήσεων online διαφημίσεων παγκοσμίως, στο τέταρτο τρίμηνο του 2019 παρουσίασε επιβράδυνση της αύξησης των εσόδων του (25% σε σχέση με πριν ένα έτος), ενώ και οι δαπάνες του παρέμειναν πολύ υψηλές (αύξηση 34% στα 12,2 δισεκατομμύρια δολάρια).
Το μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο παραδέχθηκε ότι, καθώς επεκτείνεται διεθνώς, η ανάπτυξη του θα συνεχίσει να επιβραδύνεται, κάτι που θα φανεί και στο πρώτο τρίμηνο του 2020. Αυτό, σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερς, γεννά ανησυχίες στους επενδυτές της Γουόλ Στριτ ότι οι μέρες του παρελθόντος με τον αστρονομικό ρυθμό ανάπτυξης (άνω του 40%) είναι πια οριστικά παρελθόν.
Το Facebook έκανε επίσης γνωστό ότι έφθασε σε διακανονισμό να καταβάλει 550 εκατομμύρια δολάρια για μια αγωγή εναντίον του στο Ιλινόις, η οποία αφορούσε την κατηγορία ότι συνέλεγε και αποθήκευε παρανόμως βιομετρικά δεδομένα για εκατομμύρια χρήστες του χωρίς τη συγκατάθεση τους.