Πολλοί κάτοχοι iPhone και iPad είχαν εκφράσει τα παράπονά τους σχετικά με την ενημέρωση στο iOS 10, υποστηρίζοντας ότι η αναβάθμιση προκαλούσε «μπλοκάρισμα» (bricking) των συσκευών. Το σφάλμα αυτό αποτέλεσε μεγάλο θέμα συζήτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ωστόσο η εταιρεία ανέφερε σε ανακοίνωσή της ότι οι συζητήσεις περί του θέματος ήταν περιορισμένες σε ένα «μικρό αριθμό χρηστών».
«Bricking» είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει τις συσκευές που έχουν καταστεί άχρηστες εξαιτίας ευπάθειας σε κάποιο λογισμικό ή hardware. Brick στην αγγλική γλώσσα σημαίνει τούβλο και ως τέτοιες μπορούν να περιγραφούν οι συσκευές που αντιμετωπίζουν το συγκεκριμένο πρόβλημα.
Λάζαρος Καραούλης στον ΕΤ: «Φέρνουμε την Τεχνητή Νοημοσύνη στον Δήμο Αθηναίων»
Η Apple ζήτησε δημόσια συγνώμη από τους πελάτες της, οι συσκευές των οποίων επηρεάστηκαν από την ευπάθεια.
«Αντιμετωπίσαμε ένα πρόβλημα με τη διαδικασία αναβάθμισης του λογισμικού, η οποία επηρέασε ένα μικρό αριθμό συσκευών κατά τις πρώτες 4 ώρες διαθεσιμότητας της αναβάθμισης», αναφέρεται σε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που απέστειλε εκπρόσωπος της εταιρείας στο βρετανικό ειδησεογραφικό δίκτυο BBC».
«Το πρόβλημα λύθηκε σύντομα και ζητούμε συγνώμη στους πελάτες που επηρεάστηκαν από αυτό. Όποιος αντιμετωπίζει το συγκεκριμένο πρόβλημα θα πρέπει να συνδεθεί στο iTunes ώστε να ολοκληρώσει τη διαδικασία αναβάθμισης ή να απευθυνθεί στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της Apple».