Οι επικείμενες αλλαγές ορίζουν τις υποχρεώσεις των παρόχων ηλεκτρονικών επικοινωνιών, με στόχο την προάσπιση των δικαιωμάτων των συνδρομητών σε τηλεφωνία και διαδίκτυο. Συγκεκριμένα, με το τρίτο στάδιο, επιβάλλονται οι ακόλουθες ρυθμίσεις:
Αυτόματη διακοπή παροχής υπηρεσιών για αποφυγή υπερχρεώσεων
Κατά τη σύναψη της σύμβασης και προς αποφυγή υπερχρεώσεων οι συνδρομητές θα μπορούν να επιλέγουν δυνατότητα αυτόματης διακοπής της υπηρεσίας κάθε φορά που ο λογαριασμός θα υπερβαίνει συγκεκριμένο ανώτατο όριο.
Οι καταναλωτές θα έχουν τουλάχιστον τρεις επιλογές. Μία εξ αυτές προβλέπει πως η υπηρεσία θα διακόπτεται εάν η χρέωση ξεπεράσει τα 150 ευρώ σε μηνιαίο κύκλο τιμολόγησης ή τα 300 ευρώ σε διμηνιαίο κύκλο.
Πιέσεις στην Google να πουλήσει το Chrome
Ανώτατο ύψος τέλους πρόωρης διακοπής σύμβασης ορισμένου χρόνου
Καθορίζεται επακριβώς ο τρόπος με τον οποίο θα υπολογίζεται το ανώτατο ύψος του τέλους για τη διακοπή σύμβασης ορισμένου χρόνου πριν τη λήξη της.
Απρόσκοπτη πρόσβαση στους συμβατικούς όρους και στους τιμοκαταλόγους
Οι πάροχοι θα πρέπει να διασφαλίζουν την εύκολη πρόσβαση των συνδρομητών σε πληροφορίες σχετικά με τους ισχύοντες όρους της σύμβασης και τον τιμοκατάλογο υπηρεσιών, καθώς και τις εκάστοτε τροποποιήσεις.
Οι παραπάνω πληροφορίες θα πρέπει να παραμένουν αναρτημένες στον διαδικτυακό τόπο του παρόχου έως και δύο έτη μετά την κατάργησή τους, με αναφορά στο χρονικό διάστημα για το οποίο ήταν σε ισχύ.
Διαβάστε όλες τις αλλαγές εδώ
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]