Διαψεύδοντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών, το Facebook ανακοίνωσε καλύτερα από το αναμενόμενο αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2018, με καθαρά κέρδη 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αύξηση κατά 63% σε σχέση με πέρυσι, και κύκλο εργασιών στα 12 δισεκατομμύρια δολάρια, αύξηση 49%.
Μόνο τα έσοδα από τις διαφημίσεις, που αποτελούν σχεδόν το σύνολο των εσόδων της εταιρείας, αυξήθηκαν κατά 50% στα 11,8 δισεκατομμύρια δολάρια. Παράλληλα αυξήθηκε και ο αριθμός των ενεργών χρηστών ανά μήνα κατά 13% στα 2,2 δισεκατομμύρια. Στο τέλος του 2017 ο αριθμός αυτός ήταν 2,13 δισεκατομμύρια.
Η μετοχή του Facebook σημείωσε άνοδο 7,1% χθες στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης και έκλεισε στα 171 δολάρια. Ωστόσο η τιμή της μετοχής του εξακολουθεί να παραμένει σε χαμηλότερο επίπεδο από τα περίπου 185 δολάρια που ήταν στα μέσα Μαρτίου, προτού γίνουν γνωστές οι αποκαλύψεις για τη διαρροή προσωπικών δεδομένων 87 εκατομμυρίων χρηστών του προς τη βρετανική εταιρεία Cambridge Analytica.
«Παρά τις σημαντικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε, η κοινότητά μας και οι δραστηριότητές μας παραμένουν ισχυρές το 2018. Αντιμετωπίζουμε τις ευθύνες μας με πιο ευρύ τρόπο και επενδύουμε για να διασφαλίσουμε ότι οι υπηρεσίες μας χρησιμοποιούνται σωστά», ανέφερε ο ιδρυτής του Facebook Μαρκ Ζάκερμπεργκ σε ανακοίνωσή του.
Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του πρώτου τριμήνου του 2018 ήταν πολυαναμενόμενη, καθώς είναι η πρώτη δημοσιοποίηση οικονομικών στοιχείων μετά το ξέσπασμα του σκανδάλου που συγκλονίζει την εταιρεία εδώ και περισσότερο από ένα μήνα. Όμως τα στοιχεία που δόθηκαν χθες στη δημοσιότητα δεν μπορούν να αντικατοπτρίζουν τις επιπτώσεις του σκανδάλου με την Cambridge Analytica, καθώς αυτό ξέσπασε μόλις 15 ημέρες πριν το τέλος του πρώτου τριμήνου του έτους.
Εξάλλου ο ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης δεχόταν επικρίσεις και πριν το σκάνδαλο αυτό, κυρίως επειδή επέτρεψε τη διασπορά ψευδών ειδήσεων στη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας για τις προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ το 2016. Παράλληλα οι νέοι έχουν αρχίσει να προτιμούν άλλους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης, κυρίως το Snapchat.
«Το Facebook έχει ήδη φτάσει στο ανώτατο όριό του σε ό,τι αφορά τη διείσδυση στην αμερικανική αγορά», εκτίμησε η Ντέμπρα Γουίλιαμς του eMarketer.
Πηγή:ΑΠΕ-ΜΠΕ
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]