«Ξεκινώντας από σήμερα, πρόκειται να δείχνουμε περισσότερες ιστορίες από ειδησεογραφικές πηγές της πόλης σας», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του Facebook σε ανάρτησή του. Πρόσθεσε ότι αν ένας χρήστης «ακολουθεί κάποιον τοπικό εκδοτικό οργανισμό ή μοιράζεται μια τοπική ιστορία, αυτή μπορεί πλέον να εμφανίζεται ψηλότερα στο News Feed».
Η εν λόγω αλλαγή θα εφαρμοσθεί αρχικά στις ΗΠΑ και στη συνέχεια θα επεκταθεί σε περισσότερες χώρες εντός του έτους, σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερς και το BBC. Η νέα πρωτοβουλία εντάσσεται σε μια ευρύτερη προσπάθεια του Facebook να ανταποκριθεί στις κριτικές που έχει δεχθεί ότι οι αλγόριθμοί του προωθούν την παραπληροφόρηση και την προπαγάνδα.
Πιέσεις στην Google να πουλήσει το Chrome
Όπως ανέφερε ο Ζάκερμπεργκ, «τα τοπικά νέα μάς βοηθούν να καταλάβουμε τα θέματα που ενδιαφέρουν περισσότερο τις κοινότητές μας». Με τον τρόπο αυτό, τόνισε, οι χρήστες του Facebook θα ενθαρρυνθούν να εμπλακούν προσωπικά περισσότερο στα ζητήματα αυτά και να «κάνουν τη διαφορά». «Οι σχετικές έρευνες δείχνουν ότι η ανάγνωση τοπικών ειδήσεων σχετίζεται άμεσα με την πιο ενεργή συμμετοχή των πολιτών», πρόσθεσε.
Οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέγουν ποιές πηγές ειδήσεων (εθνικές ή τοπικές) θέλουν να βλέπουν στην κορυφή του δικού τους News Feed.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]