Η νέα διαφήμιση φέρει τον τίτλο «Growing Up» και σε αυτήν πρωταγωνιστεί ένας άνδρας φανατικός των iPhone ο οποίος μετά από δέκα χρόνια αποφασίζει να απαρνηθεί την αγαπημένη του μάρκα κινητών τηλεφώνων και να αλλάξει στρατόπεδο!
Στην διαφήμιση φαίνεται ο άνδρας σε νεαρή ηλικία να περιμένει στην ουρά για να αποκτήσει το δικό του iPhone (2007) και συνεχίζει με τα χρόνια να παίρνει ότι καινούριο smartphone βγάζει η Apple.
Τεχνητή νοημοσύνη: Αλλάζει τα δεδομένα στην οδήγηση και στα ασφάλιστρα
Οι ιθύνοντες της Samsung λατρεύουν να τρολάρουν το γεγονός ότι οι πελάτες της Apple κατασκηνώνουν έξω από μαγαζιά και περιμένουν σε τεράστιες ουρές για να πάρουν ένα iPhone. Μετά από καιρό σιωπής, η Samsung επανήλθε τελικά και υπενθυμίζει τις «προβληματικές» καινοτομίες της Apple.
Από την εμμονή της να κρατάει ζωντανό το μοντέλο με 16GB μνήμη μέχρι το μικρό πάνελ 4 ιντσών του iPhone 5s και από την (αποτυχημένη) αφαίρεση της εισόδου ακουστικών (και το λανσάρισμα ενός πραγματικά γελοίου αξεσουάρ, το iPhone Dongle) μέχρι την εγκοπή στην οθόνη του iPhone X (χαρακτηριστικά μπορείτε πώς φαίνεται και στο κούρεμα ενός φανατικού που περιμένει να το αγοράσει) η διαφήμιση «Growing Up» έρχεται να πυροδοτήσει λίγο ακόμη την μεγάλη κόντρα ανάμεσα στις δύο εταιρείες.