Η αποστολή των spam γινόταν για την εμπορική προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών. Για την αποστολή των spam δεν υπήρχε η προηγούμενη συγκατάθεση των παραληπτών, ούτε αυτοί είχαν προηγούμενη συναλλακτική επαφή ή άλλη επαφή επαγγελµατικού χαρακτήρα, µε την εν λόγω εταιρεία.
Από το πρώτο «Merry Christmas» του 1992 στα 25 και άνω δισ. SMS σήμερα
Κατά την υπ΄ αριθμ. 50/2017 απόφαση της Αρχής, το πρόστιμο επιβλήθηκε για «παράνομη αποστολή εξαιρετικά μεγάλου αριθμού μηνυμάτων αζήτητης ηλεκτρονικής επικοινωνίας για το σκοπό της απευθείας εμπορικής προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών (παράβαση του άρθρου 11 του ν. 3471/2006) καθώς και για παράβαση της διάταξης του άρθρο 4 παράγραφος 5 του ν. 3471/2006, η οποία αφορά στην παρακολούθηση της απόδοσης των διαφημιστικών μηνυμάτων μέσω πρόσβασης σε πληροφορίες που είναι αποθηκευμένες στον τερματικό εξοπλισμό των χρηστών».
Τέλος, στην εταιρεία επιβλήθηκε από την Αρχή η καταστροφή του επίμαχου αρχείου των διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που τηρούνται χωρίς την ύπαρξη συγκατάθεσης των παραληπτών.