Κατά τη διάρκεια αυτής της ιδιαίτερα αξιόλογης πρωτοβουλίας με κεντρικό στόχο την προώθηση της Περιφέρειας ως ιδανικό προορισμό και για τις 4 εποχές του χρόνου, διεξήχθη μία σειρά από νευραλγικές b2b συναντήσεις με εκπροσώπους του τουριστικού και εκπαιδευτικού κλάδου, του επιχειρηματικού κόσμου, δημοσιογράφους και ανθρώπους των Media, Έλληνες διπλωμάτες αλλά και αντιπροσώπους διαφόρων συλλόγων και φορέων της Σερβικής πρωτεύουσας, οι οποίοι γνώρισαν όλα τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά της ΠΑΜΘ, στο πλαίσιο της τουριστικής καμπάνιας της με κεντρικό μήνυμα “Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα”.
Χριστούγεννα στη Θεσσαλονίκη
Οι συμμετέχοντες στο Greek Tourism Workshop είχαν την ευκαιρία να “ταξιδέψουν” στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ανακαλύπτοντας το φυσικό και ιστορικό πλούτο καθώς και την πολιτιστική κληρονομιά αυτού του ανεπιτήδευτου και συναρπαστικού τόπου. Ένα αμάλγαμα από θρησκείες, παραδόσεις, μαγευτικά τοπία, αξιοθέατα θρησκευτικού ενδιαφέροντος και φιλόξενους ανθρώπους ήρθε στο φως και εντυπωσίασε τους παρευρισκόμενους αναδεικνύοντας στο έπακρο την εμπειρία μιας “Αγκαλιάς γεμάτης Ελλάδα”.
Το παρόν έδωσαν στην εκδήλωση, απευθύνοντας σχετικούς χαιρετισμούς, ο κ. Αντώνης Κατεπόδης, Γενικός Σύμβουλος Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων στης Πρεσβείας της Ελλάδας καθώς και ο κ. Aleksandar Senicic, Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Ένωσης Ταξιδιωτικών Γραφείων της Σερβίας – YUTA.
Οι εν λόγω b2b συναντήσεις αποτελούν μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης, η οποία βασίζεται στην καμπάνια με κεντρικό μήνυμα “Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα”. Βασικός στόχος είναι η βελτίωση και η ανανέωση της εικόνας της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης προκειμένου να αναδειχθούν τα πλεονεκτήματα της περιοχής και να ενταχθεί στους καταλόγους των επαγγελματιών διαφόρων κατηγοριών τουρισμού, αλλά και των μεμονωμένων ταξιδιωτών.