Η καμπάνια αποτελεί τον πυρήνα ενός φιλόδοξου διαφημιστικού σχεδιασμού για την προώθηση της Αθήνας ως τουριστικού προορισμού σε χώρες του εξωτερικού, (ΗΠΑ, Καναδά, Μεξικό, Βραζιλία, Ε.Ε., Μ. Βρετανία, Ελβετία, Νορβηγία και Ισραήλ) και απευθύνεται σε ταξιδιώτες, που είτε έρχονται για πρώτη φορά στην Αθήνα είτε την επισκέπτονται ξανά και ξανά. Βασικός στόχος της καμπάνιας είναι η ανάδειξη της πόλης σε απόλυτο και αγαπημένο προορισμό για όλο τον χρόνο («year round destination»).
Η ιδέα στην οποία βασίστηκε η ομάδα της Choose για τη δημιουργία της ταινίας «Υou belong in Athens» που ήδη προβάλλεται στην εμβληματική Τimes Square της Νέας Υόρκης, σε σταθμούς Μετρό του Λονδίνου και «τρέχει» επίσης σε digital και print μέσα σε διάφορα σημεία του πλανήτη, είναι το γεγονός ότι ο καθένας μπορεί να γίνει και να νιώσει κομμάτι της ελληνικής πρωτεύουσας.
Μια αίσθηση τόσο δυνατή, που σε ωθεί να παρατείνεις τη διαμονή σου στην Αθήνα. Ονειροπόλοι, ελεύθερα πνεύματα, λάτρεις του πολιτισμού, του ήλιου και της θάλασσας, γευσιγνώστες και ευζωιστές, ψηφιακοί νομάδες, instagrammers και εξερευνητές: Όλοι ανήκουν στην Αθήνα. Και έχουν τη δυνατότητα να ζήσουν σαν να ήταν ντόπιοι κάποιες μόνο από τις γνήσιες εμπειρίες που προσφέρει γενναιόδωρα η πόλη ή και να τις ζήσουν όλες. Την αρχαιότητα, το σήμερα, τη ζεστή αγκαλιά του ήλιου και την ζωντάνια της νυχτερινή ζωής, τον πολιτισμό, την γοητεία της ιστορίας, το θεϊκό φαγητό, τη βουή της πόλης και τη γαλήνη της θάλασσας. Η επιλογή είναι δική τους.
Η σκηνοθεσία της ταινίας «Υou belong in Athens», που αναδεικνύει το ποικιλόμορφο, ζωντανό, αυθεντικό, σύγχρονο αλλά και συνάμα ιστορικό πρόσωπο της Αθήνας ανήκει στον Βαρδή Μαρινάκη. Την παραγωγή της ταινίας επιμελήθηκε η Stefi Productions.
Η δυναμική τουριστική καμπάνια που υλοποιήθηκε από τον Δήμο Αθηναίων, μέσω της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής (ΕΑΤΑ), παρουσιάζει την Αθήνα, ως μία σύγχρονη και ζωντανή πόλη που προσκαλεί τους επισκέπτες της να ανακαλύψουν το κέντρο και τις γειτονιές της, να χαρούν τον ήλιο, την ιστορία, τον πολιτισμό, τη γαστρονομία της, αλλά και τη θάλασσα, μόλις λίγα χιλιόμετρα μακριά από το κέντρο.
Οι υπέροχες εικόνες της καμπάνιας προβλήθηκαν επί περίπου δύο μήνες -έως το τέλος Νοεμβρίου- στην “καρδιά” της Νέας Υόρκης όλο το 24ωρο (ανά 5-10′) και στο Μετρό του Λονδίνου, σε πέντε πολυσύχναστους σταθμούς (Bank, Farringdon, Whitechapel, Bond St & Tottenham Court Road) για τουλάχιστον 10 ώρες την ημέρα.
«Η φήμη της αυθεντικής Αθήνας ταξίδεψε σε δύο από τις σημαντικότερες μητροπόλεις του κόσμου, μέσω της μεγάλης καμπάνιας που ετοιμάσαμε, με στόχο την προώθηση της πόλης στο εξωτερικό και κυρίως την προσέλκυση ποιοτικού τουρισμού. Ως δήμος, επενδύουμε σε μια πόλη με σύγχρονες υποδομές και υπηρεσίες, που θα αποτελεί ιδανικό προορισμό για τους ταξιδιώτες, όλους τους μήνες του χρόνου. Με την πολύτιμη συνεργασία και των stakeholders του τουρισμού, η Αθήνα συνεχίζει την ανοδική πορεία της, αποτελώντας πλέον σημείο αναφοράς στις μεγαλύτερες διεθνείς τουριστικές αγορές», τόνισε σε δήλωσή του, ο Δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης.
Παράλληλα, η καμπάνια “έτρεξε” στα ψηφιακά Μέσα και άλλων σημαντικών αγορών σε όλο τον κόσμο. Μέσω YouTube, το βίντεο προβλήθηκε στις ΗΠΑ, το Μεξικό και τη Βραζιλία, ενώ προωθήθηκε και σε επιλεγμένα κοινά στη Γαλλία (Le Figaro), στην Πολωνία, στον Καναδά, αλλά και στη χώρα μας.
Στους σημαντικότερους «σταθμούς» της φετινής χρονιάς για τον τουρισμό της Αθήνας ήταν τα τρία βραβεία που απέσπασε η ελληνική πρωτεύουσα στα World Travel Awards -ως κορυφαίου Διεθνούς Πολιτιστικού Προορισμού, ως κορυφαίου Πολιτιστικού Προορισμού της Ευρώπης και ως Καλύτερου Γραφείου Συνεδρίων και Επισκεπτών της Ευρώπης- ενώ ταυτόχρονα κατάφερε να σκαρφαλώσει στην 6η θέση στην Ευρώπη και στην 8η στον κόσμο στην προσέλκυση συνεδρίων. Στην Αθήνα φιλοξενήθηκαν περισσότερα από 130 διεθνή συνέδρια και εκδηλώσεις, ενώ η ομάδα της ΕΑΤΑ μέσω του Γραφείου Συνεδρίων και Επισκεπτών του Δήμου Αθηναίων (This is Athens-CVB) έλαβε μέρος, τη φετινή χρονιά, σε 24 διεθνείς εκθέσεις και συνέδρια.
Ειδήσεις σήμερα
Εύα Καϊλή: Η πρώτη αντίδραση της μέσα από την φυλακή – «Είμαι αθώα»
Θεσσαλονίκη: Πέθανε ο 16χρονος Ρομά που πυροβολήθηκε από αστυνομικό
Γιάννης Διακογιάννης: Πέθανε ο πατριάρχης της αθλητικής δημοσιογραφίας