Πρόκειται για έναν από τους σημαντικότερους διεθνείς τουριστικούς οδηγούς που στηρίζεται στην έρευνα επτά καταξιωμένων ταξιδιωτικών συντακτών και διαμορφώνει στο τέλος κάθε έτους τις νέες ταξιδιωτικές τάσεις για δεκάδες χιλιάδες ταξιδιώτες σε Γαλλία και άλλες Γαλλόφωνες χώρες, με εναλλακτικά ενδιαφέροντα. Λιγότερο γνωστά αλλά εξίσου ενδιαφέροντα νησιά από Ιταλία, Ιρλανδία, Γαλλία, Νορβηγία, Σουηδία, Φινλανδία, Εσθονία, Κροατία, Δανία και Ελλάδα συμπεριλαμβάνονται στον κατάλογο.
Σύμφωνα με τον Βέλγο αρθρογράφο που επισκέφτηκε τον προορισμό, στο πλαίσιο προγραμματισμένης δράσης του Γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών και του Δήμου Αστυπάλαιας, «το μικρό αυτό νησί των Δωδεκανήσων διαθέτει πολλή ψυχή και χαρακτήρα. Γνωστή ως ʺπεταλούδα του Αιγαίου η Αστυπάλαια πετάει ανάμεσα σε Κυκλάδες και Δωδεκάνησα και διατηρεί την αυθεντικότητα της στο πέρασμα των αιώνων.
Νάξος: Στα καλύτερα «μυστικά» μέρη της Ευρώπης για τους Αμερικανούς
Η Χώρα του νησιού είναι ένα θαύμα αισθητικής ενώ το τοπικό μέλι είναι μαγεία και πάει ένα βήμα μπροστά την παραδοσιακή μελισσοκομία. Η Αστυπάλαια παντρεύει μοναδικά την αρχαία ιστορία με το μέλλον και ετοιμάζεται να μετατραπεί σε έναν αειφόρο και έξυπνο προορισμό, σηματοδοτώντας μια νέα αρχή στον παγκόσμιο τουρισμό».
Αναφερόμενος στη νέα σημαντική διεθνή διάκριση, ο Δήμαρχος Αστυπάλαιας Νίκος Κομηνέας δήλωσε πως «η Αστυπάλαια εξελίσσεται σε έναν προορισμό αυθεντικότητας, ποιότητας και αειφορίας κερδίζοντας τις εντυπώσεις διεθνώς.
Η άνοδος που σημειώθηκε εφέτος είναι εντυπωσιακή με 52% αύξηση στις αεροπορικές αφίξεις και 7,4% ακτοπλοϊκώς από Μάιο μέχρι και Αύγουστο σε σχέση με το 2019, δικαιώνοντας τη νέα στρατηγική που έχει υιοθετηθεί».
Κιβωτός του Κόσμου: Ελέγχουν τραπεζικούς λογαριασμούς
Εκλογές: Άρχισε η αντίστροφη μέτρηση – Ποιες ημερομηνίες κοιτάζει ο Μητσοτάκης
Καλάθι του νοικοκυριού: Οικονομικές αγορές εντός και εκτός καλαθιού στα σούπερ μάρκετ