Σύμφωνα με τα δεδομένα των αναζητήσεων Google για ελληνικά νησιά, σε κάθε χώρα, θεαματικές είναι οι αυξήσεις που καταγράφονται και δύνανται να δώσουν μια σφυγομέτρηση για το πώς θα κινηθούν οι επισκέπτες στη χώρα μας.
Πρωτιά από το Ηνωμένο Βασίλειο
Μόνο για το μήνα Μάιο και μόνο για ορισμένα από τα δημοφιλέστερα νησιά μας, οι κάτοικοι του Ηνωμένου Βασιλείου πραγματοποίησαν 1.615.300 αναζητήσεις, 329% περισσότερες από τις περσινές 379.090.
Πρωταθλήτριες στο ράλι της ανόδου αναδείχθηκαν οι: Κεφαλονιά, Κως και Πάρος που καταγράφουν 5 φορές περισσότερο ενδιαφέρον. Όλα τα νησιά κινούνται ανοδικά, ενώ σε απόλυτους αριθμούς η Σαντορίνη κυριαρχεί με μία στις τέσσερις αναζητήσεις να αφορούν το νησί αυτό.
Δεύτερη θέση στη Γερμανία
Λιγότερο αυξημένο αλλά σταθερά υψηλό το ενδιαφέρον και από τη Γερμανία από την οποία έγιναν πάνω από 1.500.000 αναζητήσεις για τα ελληνικά Νησιά, σημειώνοντας συνολική αύξηση 70% σε σχέση με τον περασμένο Μάιο.
Στην πρώτη θέση βρίσκονται όπως είναι λογικό Σαντορίνη και Μύκονος, ωστόσο αυτοί που αναμένεται να δουν ασυνήθιστα πολλούς Γερμανούς επισκέπτες θα πρέπει να είναι οι κάτοικοι της Ζακύνθου, της Κεφαλονιάς και της Σύμης. Από τα δεδομένα φαίνεται αύξηση και για το νησί της Σάμου, το οποίο όμως ίσως συνδέεται με το περιστατικό της συνέντευξης τύπου του Κυριάκου Μητοστάκη με την Ολλανδή δημοσιογράφο Ίνγκεμποργκ Μπέουχελ, που απασχόλησε ξανά πρόσφατα την επικαιρότητα.
Ενθαρρυντικά στοιχεία και από τις ΗΠΑ
Και στη χώρα που “κυριαρχεί” στις διαδικτυακές αναζητήσεις συνολικά, τα ελληνικά νησιά καταγράφουν αύξηση ενδιαφέροντος κατά 73% μεσοσταθμικά, με την Ικραία τη Νάξο και την Πάρο να έχουν τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα, ξεκινώντας όμως από μία χαμηλή βάση.
Και για τις ΗΠΑ, πάνω από τις μισές από τις σχεδόν 1.000.000 αναζητήσεις που έγιναν τον Μάιο για τα δημοφιλή ελληνικά νησιά, αφορούσαν τη Μύκονο και τη Σαντορίνη.
Σημαντικές αυξήσεις και σε άλλες χώρες
Αύξηση επίσης παρατηρείται σε δεκάδες χώρες, ειδικώς της Ευρώπης όπου πλέον οι ταξιδιώτες μετακινούνται με πολύ λιγότερους περιορισμούς, όπως ενδεικτικά η Ιταλία και η Σουηδία που καταγράφουν αύξηση ενδιαφέροντος 135% και 183% αντίστοιχα, ενώ επίσης είχαν σχετικά υψηλό ενδιαφέρον ήδη από το 2021. Από τις μικρότερες ανόδους καταγράφεται με την ίδια μεθοδολογία στη Γαλλία, κατά 37%, αγγίζοντας όμως και από τη χώρα αυτή το 1.000.000 αναζητήσεις.
Το άρθρο αποτελεί έρευνα της Fuse με στοιχεία από την πλατφόρμα Google Ads.