“Είμαι πολύ περήφανος γι’ αυτή την καμπάνια! Είναι η πρώτη φορά που έγινε μια τέτοια προσπάθεια προώθησης επικεντρωμένη στον χειμερινό τουρισμό. Βασικός μας στόχος ήταν να ξεκινήσει να μπαίνει η Ελλάδα στο φάσμα των χειμερινών προορισμών της Ευρώπης. Θέλαμε να δείξουμε ότι η Ελλάδα μας έχει ΚΑΙ χειμώνα και αξίζει να ταξιδέψει κανείς εδώ για να ζήσει την εμπειρία”, αναφέρει χαρακτηριστικά.
Αφού σημειώνει ότι η Ελλάδα είναι ένας ελκυστικός προορισμός για όλους τους μήνες του χρόνου υπενθυμίζει τα εξής:
“Δεν μένουμε στα λόγια, προχωράμε με συγκεκριμένη στρατηγική και πρωτοβουλίες για να αναδείξουμε το ξεχωριστό τουριστικό προϊόν της Ελλάδας”.
Νάξος: Στα καλύτερα «μυστικά» μέρη της Ευρώπης για τους Αμερικανούς
Δείτε το βίντεο:
Για να ψηφίσετε το φιλμάκι του Visit Greece κάντε κλικ στον σύνδεσμο: