Το πρόγραμμα «Τουρισμός για Ολους» απευθύνεται σχεδόν στο σύνολο των Ελλήνων, εφόσον το 90% των πολιτών μπορεί να υποβάλει αίτηση ένταξης στο πρόγραμμα. Κριτήριο για ένταξη στο πρόγραμμα είναι το ετήσιο ατομικό εισόδημα να είναι έως 16.000 ευρώ, 28.000 για οικογενειακό, συν την προσαύξηση 1.500 ευρώ ανά τέκνο.
Η διάρκεια του προγράμματος είναι εξάμηνη, από τις 15 Ιουλίου έως τις 31 Δεκεμβρίου, με δυνατότητα παράτασης, με τον κ. Χάρη Θεοχάρη να επισημαίνει ότι το πρόγραμμα αποσκοπεί στην ομαλή επανεκκίνηση της τουριστικής κίνησης, αλλά και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.
«Επιδοτούμε κατά το ήμισυ του μισθώματος 4 διανυκτερεύσεις, φτάνοντας συνολικά στα 120 ευρώ ανά άτομο. Υπολογίζουμε ότι η υλοποίηση του προγράμματος “Τουρισμός για Ολους” θα παρέχει εφέτος περίπου 1 εκατομμύριο διανυκτερεύσεις. Οι οποίες, με απόλυτα διαφανή, αδιάβλητο και δίκαιο τρόπο, θα κατανεμηθούν στους 250.000 δικαιούχους Ελληνες πολίτες με ηλεκτρονική κλήρωση. Οι αιτήσεις θα γίνονται από τους ενδιαφερόμενους πολύ απλά μέσω του συστήματος Taxis», υπογράμμισε ο υπουργός Τουρισμού.
Και συμπλήρωσε: «Με το πρόγραμμα η κυβέρνηση αποδεικνύει έμπρακτα ότι το κύριο μέλημά της είναι η βελτίωση των συνθηκών ζωής του ελληνικού λαού, ιδιαίτερα σήμερα, μετά από την επώδυνη περιπέτεια της πανδημίας. Ποτέ πριν ο θεσμός του κοινωνικού τουρισμού δεν είχε ενισχυθεί με κρατική μέριμνα σε τέτοια έκταση και με ένα τόσο μεγάλο κονδύλι. Το πρόγραμμα “Τουρισμός για Ολους” έχει μια διττή στόχευση, καθώς, εκτός από τους 250.000 δικαιούχους, αποσκοπεί στην τόνωση της τουριστικής κίνησης προς όφελος και των επιχειρήσεων του κλάδου.
Ελεύθερη από πλαστικό
Ακολούθως ο υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε και στην εναλλακτική τουριστική καμπάνια «Plastic-FreeSantorini», η οποία υλοποιείται μέσω της σύμπραξης του υπουργείου με τον Δήμο Σαντορίνης, αλλά και με ιδιωτικούς φορείς, όπως η Lidl Hellas και το Ιδρυμα Λασκαρίδη. «Το υπουργείο Τουρισμού, σε στενή συνεργασία με το Δήμο Σαντορίνης αλλά και τη Lidl Ελλάς και το Ιδρυμα Λασκαρίδη, προβάλλουν σε όλο τον κόσμο τη Σαντορίνη ως “Το Πρώτο Νησί στο Αιγαίο Ελεύθερο Από Πλαστικό”. Η καμπάνια “Plastic-FreeSantorini” απαντά στη σύγχρονη οικουμενική τάση της οικολογικής ευαισθησίας και την προστασίας του περιβάλλοντος, ιδιαίτερα στον τουριστικό τομέα. Η Lidl Ελλάς, στην πρώτη μεγάλη σύμπραξη με φορείς του ελληνικού δημοσίου, επενδύει 700.000 ευρώ για τις ανάγκες της καμπάνιας “Plastic-FreeSantorini”. Σε πρώτη φάση, η εκστρατεία περιλαμβάνει ειδικά διαμορφωμένη επικοινωνία σε σημεία υψηλής τουριστικής κίνησης, όπως αεροδρόμια, λιμάνια, επιβατικά πλοία κ.λπ. καθώς και στο διαδίκτυο», τόνισε ο κ. Θεοχάρης.
Και συνέχισε: «Σε δεύτερη φάση, η πρωτοβουλία “Plastic-FreeSantorini” περνά στην προώθηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων, εδώ στη Σαντορίνη, καθώς και άμεσες παρεμβάσεις στις παραλίες, σε συνεργασία με το Ιδρυμα Λασκαρίδη, το οποίο έχει αναπτύξει συστηματική και εκτενή δράση για την προστασία ακτών σε όλη την Ελλάδα».
Νέο app για τον τουρισμό
Σημειώνεται ότι η καρδιά της ψηφιακής εποχής βρίσκεται η τρίτη δράση του υπουργείου Τουρισμού, η εφαρμογή VisitGreece, το επίσημο application για φορητές ηλεκτρονικές συσκευές του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (EOT), με αποκλειστικούς χορηγούς τη Eurobank και τη Mastercard.
H εφαρμογή VisitGreece είναι πολύ-γλωσσική και έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να προσφέρει λειτουργικά πλεονεκτήματα στους τουρίστες και τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.
Πιο συγκεκριμένα, οι μεν ταξιδιώτες βρίσκουν στo VisitGreece, απευθείας στο κινητό τους τηλέφωνο ή στην ταμπλέτα, συγκεντρωμένα όλα όσα τους ενδιαφέρουν. Και μαζί με τις πληροφορίες βρίσκουν επίσης προτάσεις για τους καλύτερους προορισμούς, ειδικά προσαρμοσμένες στις ατομικές τους προτιμήσεις. Ο φιλοξενούμενος μέσω του VisitGreece μπορεί να ενημερώνεται για όλα όσα ισχύουν σχετικά με τον COVID-19 και τα μέτρα που έχουν ληφθεί, ώστε να νιώθει απολύτως ασφαλής οπουδήποτε στην Ελλάδα», τόνισε ο Χ. Θεοχάρης, λέγοντας ότι από την πλευρά των επιχειρήσεων το VisitGreece παρέχει εντελώς δωρεάν έναν πολύτιμο δίαυλο προβολής.
«Με το κοινό των χρηστών της εφαρμογής να είναι στ’ αλήθεια απέραντο, οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις διαφημίζονται σε ολόκληρη την υφήλιο. Και χωρίς το παραμικρό κόστος συμμετοχής. Επιπλέον, το VisitGreece παρέχει στους επαγγελματίες τη δυνατότητα να δημιουργήσουν προωθητικές ενέργειες και να στοχεύσουν ακριβώς στις προτιμήσεις συγκεκριμένου κοινού, μέσω των εξατομικευμένων push notification. Γενικά θα έλεγα ότι η εφαρμογή VisitGreece είναι ένα ψηφιακό εργαλείο τελευταίας τεχνολογίας, εξαιρετικά πλούσιο σε περιεχόμενο, με κάθε είδους πληροφορίες, χάρτες, προτάσεις κ.λπ.», είπε ο υπουργός Τουρισμού.
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου