- To 2019 η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας σημείωσε αύξηση 62% σε επίπεδο τουριστικών εισπράξεων σε σχέση με το 2017, σύμφωνα με τη δεύτερη έκδοση των Ετήσιων Εκθέσεων Ανταγωνιστικότητας και Διαρθρωτικής Προσαρμογής στον τομέα Τουρισμού των 13 περιφερειών της χώρας που πραγματοποίησε το ΙΝΣΕΤΕ. Πώς επιτεύχθηκε αυτή η αύξηση στα έσοδα και πώς θα μπορούσε να ενισχυθεί περαιτέρω η ταξιδιωτική κίνηση;
Είναι γεγονός πολύ ευχάριστο, τη στιγμή, δε, που συνοδεύεται από παράλληλη αύξηση της τάξεως του 81% στην επισκεψιμότητα και 48% στις διανυκτερεύσεις, το αντίστοιχο χρονικό διάστημα.
Παράλληλα, όλα τα ανωτέρω έρχονται σε συνέχεια αντίστοιχων ποσοστών και κατά το προηγούμενο χρονικό διάστημα 2016-2018, που άγγιξαν το 68% στην αύξηση εισπράξεων και 42% στην επισκεψιμότητα, κατατάσσοντας την περιφέρειά μας 1η και 4η αντίστοιχα στις εν λόγω κατηγορίες πανελλαδικά.
Να σημειώσω επιπλέον πως και το φετινό καλοκαίρι, και παρά τα όσα προκάλεσε η πανδημία, οι κρατήσεις στις περισσότερες περιοχές της περιφέρειάς μας κυμάνθηκαν σε αντίστοιχα με τα προ πανδημίας επίπεδα.
Τίποτα από τα ανωτέρω δεν έγινε τυχαία, είναι αποτελέσματα πολύμηνης, καθημερινής, πολύωρης δουλειάς, γεμάτης διαρκή ενημέρωση, προσαρμογή στα εκάστοτε δεδομένα, συνεχή παρακολούθηση μελετών, μεγεθών, τάσεων αλλά και σεμιναρίων σε ελληνικό, ευρωπαϊκό αλλά και παγκόσμιο επίπεδο, αδιάλειπτη επικοινωνία και συνεργασία με τους επιχειρηματίες μας, αρμόδιους φορείς και δήμους και σταθερή μηνιαία επικοινωνία με το υπουργείο Τουρισμού τον ΕΟΤ και τις υπόλοιπες 12 περιφέρειες.
Δεν επαναπαυόμαστε, σαφέστατα δεν πανηγυρίζουμε, συνεχίζουμε σε ακόμα πιο εντατικούς ρυθμούς για την περαιτέρω ενίσχυση της ταξιδιωτικής κίνησης της περιφέρειάς μας.
- Δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στην προσέλκυση κινηματογραφικών παραγωγών. Πόσο μπορεί η Εβδομη Τέχνη να δώσει περαιτέρω ώθηση στον τουρισμό;
Στην περιφέρειά μας λειτουργεί το πρώτο Film Office της χώρας, διανύει ήδη τον 5ο χρόνο λειτουργίας του, διαγράφοντας μια εξαιρετικά επιτυχημένη πορεία τόσο σε πανελλαδικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο.
Διαθέτουμε μια ήδη πολύ έμπειρη ομάδα, εξαιρετικούς συνεργάτες, με βαριά βιογραφικά στο χώρο, και φυσικά το μεγαλύτερο και πιο όμορφο φυσικό στούντιο της Ελλάδας.
Η χρηματοδότηση 4 ελληνικών παραγωγών και η συνεργασία μας στη σουηδική υπερπαραγωγή «The Triangle of Sadness» του πολυβραβευμένου Ruben Ostlund, που το προσεχές διάστημα θα φιλοξενηθεί σε κινηματογραφικές αίθουσες σε όλο τον πλανήτη, ταξιδεύουν την περιφέρειά μας σε όλο τον κόσμο, προκαλούν τους θεατές να μας επισκεφθούν και μας καθιερώνουν παράλληλα ως Film Destination.
Τα αποτελέσματα είναι πραγματικά εντυπωσιακά, ήδη μια νέα διεθνής παραγωγή ξεκινάει άμεσα γυρίσματα και γι’ αυτό φροντίζουμε σε συνεργασία με τον ΕΚΟΜΕ και το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, αλλά και με δράσεις όπως η διενέργεια ταξιδιών εξοικείωσης για τη φιλοξενία παραγωγών του εξωτερικού, να ενισχύουμε καθημερινά τη λειτουργία του Film Office μας, το οποίο πιστεύουμε καθώς αποδεδειγμένα πλέον αποτελεί ένα από πολυτιμότερα εργαλεία μας.
Jo Nesbo στον Ε.Τ.: Δούλεψα σε ταξί, σε εργοστάσιο και σε ψαρότρατα πριν γίνω συγγραφέας
- Τι προβλέπει το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της περιφέρειάς σας για το 2021;
Να μου επιτραπεί να επισημάνω κατ’ αρχάς ότι πρόκειται για ένα πρόγραμμα τουριστικής προβολής δομημένο σε απόλυτα επιστημονικό, επαγγελματικό, δημοκρατικό και φυσικά υγειονομικό υπόβαθρο, αποτελεί προϊόν απόλυτης συνέργειας με τους επιχειρηματίες του τουρισμού, τους αρμόδιους φορείς, τους δήμους, προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις της εποχής και εναρμονισμένο με την Εθνική Στρατηγική Προώθησης και Προβολής του ΕΟΤ, τις αρχές και τους στόχους του υπουργείου Τουρισμού και βρίσκεται υπό το πρίσμα της Εθνικής Στρατηγικής για την τουριστική προβολή.
Ανανεώνοντας καθημερινά το ψηφιακό μας υλικό και κάνοντας χρήση όλων των εργαλείων marketing χτίζουμε το πρόγραμμά μας, προσαρμοσμένο στην παγκόσμια τουριστική τάση της αγοράς.
Στόχοι μας η μεγιστοποίηση της προβολής, η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και η ανάδειξη των θεματικών τουριστικών προϊόντων μας μέσα από την παράλληλη σύνδεση της τοπικής παραγωγής, των προϊόντων και των παραδόσεών μας. Τέλος, η μείωση της εποχικότητας, η ενίσχυση των ήδη συνεργαζόμενων αγορών και φυσικά το άνοιγμα νέων.
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου
Έκτακτα μέτρα από τον Δήμο Αθηναίων για το κρύο – Ανοίγουν θερμαινόμενες αίθουσες για τους άστεγους
Θεσσαλονίκη: Εξελίξεις στην υπόθεση του ράπερ Lamanif – Οδηγήθηκε για κατάθεση
Δύο «ναι» για Σκορπιό και βίλα Ιόλα από το Κεντρικό Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής