Ο Πορτογάλος επιθετικός σημείωσε αύξηση της τάξεως του 47% στους ακόλουθους του τον περασμένο χρόνο, με μέσο όρο περισσότερα από 3.5 εκατομμύρια δολάρια σε αξία των μέσων ανά ποστάρισμα, σύμφωνα με τους αναλυτές της “Nielsen Sports”.
Ο συμπαίκτης του CR7 στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, Τζέιντον Σάντσο, είναι ο Άγγλος παίκτης με τη μεγαλύτερη επιρροή, ενώ ο Γκάβι είναι το ανερχόμενο «αστέρι» με αύξηση 5.165% στους ακόλουθους.
Οι κατατάξεις βασίζονται στο εργαλείο μέτρησης επιρροής της Nielsen, το οποίο αξιολογεί τους συνολικούς ακόλουθους, την αύξηση τους, το ποσοστό αφοσίωσης και τη μέση αξία της επωνυμίας ανά ανάρτηση στο Instagram για να δώσει μια συνολική αξία.
Συμπεριέλαβε στη μέτρηση τους ποδοσφαιριστές που αναμένεται να λάβουν μέρος στο επερχόμενο Παγκόσμιο Κύπελλο στο Κατάρ. Ο Ρονάλντο έχει 480 εκατομμύρια ακολούθους στο Instagram, ενώ ο σταρ της Αργεντινής, Λιονέλ Μέσι ακολουθείται από 360 εκατομμύρια άτομα – αύξηση 38% τους τελευταίους 12 μήνες – και παράγει 2,6 εκατομμύρια δολάρια αξίας ανά ανάρτηση.
Η επιθετική τριάδα της Παρί Σεν Ζερμέν, των Μέσι, Νεϊμάρ και Μπαπέ, κατατάσσεται στη δεύτερη, τρίτη και τέταρτη θέση αντίστοιχα πίσω από τον Ρονάλντο, με μέσο όρο περισσότερα από ένα εκατομμύριο δολάρια ανά ανάρτηση.
Από την κορυφαία δεκάδα, ο Βραζιλιάνος Βινίσιους Τζούνιορ είχε τη μεγαλύτερη αύξηση στους ακόλουθους από κάθε παίκτη (90%), έχοντας σκοράρει το νικητήριο γκολ της Ρεάλ Μαδρίτης στον τελικό του Champions League εναντίον της Λίβερπουλ.
Ο Γάλλος Ν΄Γκολό Καντέ της Τσέλσι κατατάσσεται 8ος στη λίστα και έχει το υψηλότερο ποσοστό συμμετοχής από οποιονδήποτε παίκτη στο Top 10 με τις αναρτήσεις του, στο 11%.
Το επόμενο μεγάλο αστέρι στα social media φαίνεται να είναι ο Ισπανός μέσος της Μπαρτσελόνα, Γκάβι, του οποίου οι ακόλουθοι έχουν αυξηθεί κατά περισσότερο από 5.000% στα 6.2 εκατομμύρια. Οι αναρτήσεις του έχουν ποσοστό αφοσίωσης σχεδόν 30%.
Οι Βραζιλιάνοι διεθνείς Ραφίνια και Άντονι είναι δεύτερος και τρίτος στην κατάταξη των ανερχόμενων με τεράστια αύξηση στον αριθμό των followers μετά τις καλοκαιρινές μεταγραφές τους σε Μπαρτσελόνα και Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ αντίστοιχα.
Εν τω μεταξύ, η Γαλλία μοιάζει να είναι η ομάδα με τη μεγαλύτερη επιρροή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο Παγκόσμιο Κύπελλο του 2022, με 11.7 εκατομμύρια ακόλουθους στην επίσημη ιστοσελίδα της.
Το νούμερο αυτό ξεπερνά τη Βραζιλία και την Πορτογαλία, που έχουν 11.3 και 10.3 εκατομμύρια αντίστοιχα, ενώ να σημειωθεί ότι το 86% των οπαδών της Πορτογαλίας ζει εκτός της χώρας της Ιβηρικής χερσονήσου.
Η Αγγλία ακολουθεί στην 4η θέση με 8.5 εκατομμύρια ακόλουθους. Από τους παίκτες της, ο ακραίος επιθετικός Τζέιντον Σάντσο έχει τη μεγαλύτερη επιρροή με 8.9 εκατομμύρια ακόλουθους, αύξηση 21% σε σχέση με την περασμένη χρονιά, ενώ έχει κι ένα «υγιές» ποσοστό «αφοσίωσης» (σ.σ. 8%) στις δημοσιεύσεις.
Αρκετοί νεαροί Άγγλοι ποδοσφαιριστές είχαν αξιοσημείωτες αναφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένου του Τζακ Γκρίλις, ο οποίος έχει, πλέον, περισσότερους από 5 εκατ. followers και του Άαρον Ραμσντέιλ, του οποίου οι ακόλουθοι έχουν «εκραγεί» κατά ποσοστό 920% τους τελευταίους 12 μήνες μετά την ένταξή του στην Άρσεναλ.
Σημειώνεται πως ο Νορβηγος επιθετικός της Μάντσεστερ Σίτι, Έρλινγκ Χάαλαντ, που δεν θα συμμετάσχει στο Παγκόσμιο Κύπελλο του Κατάρ, είναι ψηλά στην εν λόγω λίστα με 18,6 εκατομμύρια ακόλουθους.
Η κορυφαία 10άδα των παικτών που θα λάβουν μέρος στο Μουντιάλ 2022 με τη μεγαλύτερη επιρροή στο Instagram:
Κριστιάνο Ρονάλντο (Πορτογαλία) – Μάντσεστερ Γ. – @cristiano – 480 εκατομμύρια ακόλουθοι – 3.585,218 $/ανάρτηση
Λιονέλ Μέσι (Αργεντινή) – Παρί Σεν Ζερμέν – @leomessi – 360 εκατ. ακόλουθοι – 2.631,388 $/ανάρτηση
Νεϊμάρ (Βραζιλία) – Παρί Σεν Ζερμέν – @neymarjr – 178 εκατ. ακόλουθοι – 1.152,495 $/ανάρτηση
Kιλιάν Μπαπέ (Γαλλία) – Παρί Σεν Ζερμέν – @k.mbappe 72.5 εκατ. ακόλουθοι – 1.173,157 $/ανάρτηση
Βινίσιους Τζούνιορ (Βραζιλία) – Ρεάλ Μαδρίτης – @vinijr – 23 εκατ. ακόλουθοι – 685.120 $/ανάρτηση
Καρίμ Μπενζεμά (Γαλλία) – Ρεάλ Μαδρίτης – @karimbenzema – 58 εκατ. ακόλουθοι – 489.239 $/ανάρτηση
Πάουλο Ντιμπάλα (Αργεντινή) – Ρόμα – @paulodybala – 49 εκατ. ακόλουθοι – 491.547 $/ανάρτηση
Ν΄Γκολό Καντέ (Γαλλία) – Τσέλσι – @nglkante – 14 εκατ. ακόλουθοι – 425.178 $/ανάρτηση
Πολ Πογκμπά (Γαλλία) – Γιουβέντους – @paulpogba – 55 εκατ. ακόλουθοι – 407.542 $/ανάρτηση
Σέρχιο Ράμος (Ισπανία) – Παρί Σεν Ζερμέν – @sergioramos – 53 εκατ. ακόλουθοι – 368.639 $/ανάρτηση
Η κορυφαία 10άδα των «ανερχόμενων αστέρων» στο Instagram:
Γκάβι (Ισπανία) – Μπαρτσελόνα – @pablogavi – 6.2 εκατ. ακόλουθοι – 377.305 $/ανάρτηση
Ραφίνια (Βραζιλία) – Μπαρτσελόνα – @raphinha – 3 εκατ. ακόλουθοι – 22.727 $/ανάρτηση
Άντονι (Βραζιλία) – Μάντσεστερ Γ. – @antony00 – 4.8 εκατ. ακόλουθοι – 106.229 $/ανάρτηση
Πέδρι (Ισπανία) – Μπαρστελόνα – @pedri – 7.3 εκατ. ακόλουθοι – 255.212 $/ανάρτηση
Ροντρίγκο ντε Πάουλ (Αργεντινή) – Ατλέτικο Μ. – @rodridepaul – 5 εκατ. ακόλουθοι – 206.983 $/ανάρτηση
Ροντρίγκο (Βραζιλία) – Ρεάλ Μαδρίτης – @rodrygogoes – 7.5 εκατ. ακόλουθοι – 119.726 $/ανάρτηση
Ορελιέν Τσουαμενί (Γαλλία) – Ρεάλ Μαδρίτης – @aurelientchm17 – 2.1 εκατ. ακόλουθοι – 80.973 $/ανάρτηση
Ασράφ Χακίμι (Μαρόκο) – Παρί Σεν Ζερμέν – @achrafhakimi – 10.1 εκατ. ακόλουθοι – 133.187 $/ανάρτηση
Ντούσαν Βλάχοβιτς (Σερβία) – Γιουβέντους – @vlahovicdusan – 1.7 εκατ. ακόλουθοι – 118.691 $/ανάρτηση
Ντάργουϊν Νούνιες (Ουρουγουάη) – Λίβερπουλ – @darwin_n9 – 2.1 εκατ. ακόλουθοι – 14.527 $/ανάρτηση
Οι 10 κορυφαίες Εθνικές ομάδες ποδοσφαίρου στο Instagram:
Γαλλία – @equipedefrance – 11.7 εκατ. ακόλουθοι – 64.85% εκτός της χώρας
Βραζιλία – @cbf_futebol – 11.5 εκατ. ακόλουθοι – 35.73% εκτός της χώρας
Πορτογαλία – @portugal – 10.4 εκατ. ακόλουθοι – 86.41% εκτός της χώρας
Αγγλία – @england – 8.5 εκατ. ακόλουθοι – 79.47% εκτός της χώρας
Αργεντινή – @afaseleccion – 7.3 εκατ. ακόλουθοι – 54.75% εκτός της χώρας
Μεξικό – @miseleccionmx – 5.9 εκατ. ακόλουθοι – 47.46% εκτός της χώρας
Γερμανία – @dfb_team – 4.9 εκατ. ακόλουθοι – 72.84% εκτός της χώρας
Ισπανία – @sefutbol – 4 εκατ. ακόλουθοι – 75.71% εκτός της χώρας
Μαρόκο – @equipedumaroc – 1.5 εκατ. ακόλουθοι – 33.66% εκτός της χώρας
Ολλανδία – @onsoranje – 1.3 εκατ. ακόλουθοι – 72.67% εκτός της χώρας
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ