Η εταιρεία από τη Νότια Κορέα θα είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών για όλες τις κατηγορίες για τα επόμενα τρία χρόνια, αρχίζοντας με το Ράλι Μόντε Κάρλο, με το οποίο «ανοίγει η αυλαία» της σεζόν του 2025.
Όλα τα συμμετέχοντα αυτοκίνητα θα είναι… εξοπλισμένα με το Ventus Z215, το οποίο παρέχει την καλύτερη απόδοση σε στροφές και συμπεριφορά, τόσο σε στεγνές συνθήκες, όσο και υπό βροχή, το Ventus Z210, το οποίο έχει σχεδιαστεί για άριστη πρόσφυση σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες, συμπεριλαμβανομένων των βρεγμένων δρόμων, και το Dynapro R213, ένα πολλαπλών χρήσεων ελαστικό αγώνων ράλι με εξαιρετική απορρόφηση κραδασμών, αντοχή και πρόσφυση σε μη ασφαλτοστρωμένους δρόμους.
Επιπρόσθετα, το Winter i*cept SR20, το οποίο παρέχει την καλύτερη πρόσφυση σε χιονισμένους δρόμους τον χειμώνα, και το Winter i*Pike SR10W, το οποίο θα είναι εξοπλισμένο με ειδικά καρφιά για γλιστερό πάγο, θα είναι διαθέσιμα στους οδηγούς για το Ράλι Σουηδίας του επόμενου μήνα (13-16 Φεβρουαρίου).
Υπενθυμίζεται ότι η υποψηφιότητα της Hankook Tire & Technology, προκειμένου να διαδεχθεί την Pirelli ως αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών στο WRC και για ένα διάστημα τριών ετών, έγινε αποδεκτή στη συνεδρίαση του Παγκοσμίου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού που έλαβε χώρα στο Μπακού τον Δεκέμβριο του 2023. Η συμφωνία για την αποκλειστική προμήθεια ελαστικών στο WRC υπεγράφη στην έδρα της Hankook, στη Νότια Κορέα, τον Νοέμβριο του 2024.
Ειδήσεις σήμερα
«Φρέναραν» οι πωλήσεις αυτοκινήτων το Δεκέμβριο – Mε 2,4% έτρεξαν το 2024