Ο Αλ-Ρατζί τερμάτισε μόλις όγδοος στη σημερινή (17/1) τελευταία ειδική του σκληρότερου αγώνα αντοχής στον κόσμο, η οποία είχε μήκος μόλις 61 χιλιόμετρα, ωστόσο το αποτέλεσμα αυτό ήταν αρκετό στον Σαουδάραβα οδηγό της Overdrive να ολοκληρώσει την προσπάθειά του στο Ράλι Ντακάρ του 2025 στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης και να πανηγυρίσει για πρώτη φορά στην καριέρα του τον τίτλο και μάλιστα στην πατρίδα του. Νικητής στην 12η και τελευταία ειδική ήταν ο Βραζιλιάνος Λούκας Μοράες της Toyota, ο οποίος ολοκλήρωσε την προσπάθειά του σε 54 λεπτά και 14 δευτερόλεπτα, ενώ την πρώτη τριάδα συμπλήρωσαν ο Νασέρ Αλ-Ατιγιά από το Κατάρ με Dacia (+1:33) και ο Νοτιοαφρικανός Χενκ Λάτεγκαν με Toyota (+2:11), ο οποίος ήταν δεύτερος στη γενική και ο πλησιέστερος «διώκτης» του Αλ-Ρατζί για τον τίτλο.
Ο Αλ-Ρατζί ήταν τέσσερα λεπτά και 25 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον Μοράες και δύο λεπτά και τέσσερα δευτερόλεπτα πιο αργός σε σχέση με τον Λάτεγκαν στην τελευταία ειδική. Δεδομένου, όμως, ότι ο 43χρονος Σαουδάραβας είχε αποκτήσει μετά την προτελευταία ειδική προβάδισμα έξι λεπτών και 11 δευτερολέπτων σε σχέση με τον Νοτιοαφρικανό, παρέμεινε στην κορυφή της γενικής κατάταξης και πανηγύρισε τον τίτλο, αφήνοντας κατά τρία λεπτά και 57 δευτερόλεπτα πίσω του τον Λάτεγκαν. Την πρώτη τριάδα στη γενική κατάταξη συμπλήρωσε ο Ματίας Έκστρομ με Ford, ο οποίος έμεινε 20 λεπτά και 21 δευτερόλεπτα πίσω από τον Αλ-Ρατζί. Ο Σουηδός άφησε εκτός βάθρου τον Αλ-Ατιγιά, ο οποίος ήταν 23 λεπτά και 58 δευτερόλεπτα πίσω από το νικητή.
Στο μεταξύ, με την επικράτηση του Ντάνιελ Σάντερς ολοκληρώθηκε το Ράλι Ντακάρ του 2025 στη μεγάλη κατηγορία των μοτοσικλετών. Ο Αυστραλός αναβάτης της KTM ήταν μόλις έκτος στην τελευταία ειδική, ωστόσο πανηγύρισε την πρώτη νίκη της καριέρας του στο Ράλι Ντακάρ, έχοντας προβάδισμα οκτώ λεπτών και 50 δευτερολέπτων σε σχέση με τον Τόσα Σαρέινα της Honda. Την πρώτη τριάδα στη μεγάλη κατηγορία των μηχανών συμπλήρωσε άλλος ένας αναβάτης της Honda και συγκεκριμένα ο Γάλλος Αντριάν Βαν Μπεβερέν, ο οποίος έμεινε 14 λεπτά και 46 δεύτερα πίσω από το νικητή.
Για την ιστορία, ο Νοτιοαφρικανός Μάικλ Ντόχερτι της KTM με επίδοση 54 λεπτά και 11 δευτερόλεπτα ήταν ο νικητής στην τελευταία ειδική, ενώ ακολούθησαν ο Βαν Μπεβερέν, ο οποίος ήταν τρία δεύτερα πιο αργός, και ο Αυστριακός Τομπίας Έμπστερ της KTM, που τερμάτισε 44 δευτερόλεπτα πίσω από το νικητή, ενώ ο Σαρέινα ήταν τέταρτος (+0:57) και ο Σάντερς έκτος (+1:07).
Ειδήσεις σήμερα
Χατζηδάκης: Κοντά στο μηδέν το έλλειμμα του 2024, μειώσεις φόρων για τη μεσαία τάξη το 2025
Ιδρυτική εκδήλωση του Think Tank Synergia: «Η ελληνική οικονομία το 2025: Προκλήσεις και ευκαιρίες»