Η προσέγγιση της Καλλιθέας
Μάλιστα στην σχετική του ανάλυση το «Reuters» αναφέρεται στην προσέγγιση της Καλλιθέας σημειώνοντας ότι «κάποιοι σύλλογοι, όπως η Καλλιθέα, ξαναδημιουργούν τις φανέλες τους για να απευθύνονται σε ένα ευρύτερο κοινό. Οι καμπάνιες τους περιλαμβάνουν γυναίκες που φορούν unisex φανέλες με κομψές προσθήκες, που τις καθιστούν κατάλληλες για casual ντύσιμο».
Το επιτυχημένο Παγκόσμιο Κύπελλο Γυναικών σε Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία και η παρουσία διασημοτήτων συνέβαλαν σε αυτήν την αυξανόμενη σύνδεση μεταξύ ποδοσφαίρου και μόδας.
Οι αθλητικοί σύλλογοι, συμπεριλαμβανομένων των ομάδων της Premier League, εξερευνούν νέες ευκαιρίες πέρα από την παραδοσιακή αθλητική ένδυση. Μάλιστα ορισμένοι, όπως η Λίβερπουλ και η Νιούκαστλ, προσλαμβάνουν δημιουργικούς διευθυντές για να επεκτείνουν τις προσφορές ρούχων τους.
«Μικρότεροι σύλλογοι, όπως η Καλλιθέα και η ιταλική Βενέτσια, έχουν χρησιμοποιήσει καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να πουλήσουν ρούχα παγκοσμίως, παρά το γεγονός ότι έχουν μικρότερη βάση θαυμαστών», αναφέρεται επίσης.
Συμμετοχή υψηλής μόδας
Επωνυμίες υψηλής μόδας όπως η Prada έχουν συνεργαστεί με μάρκες αθλητικών ειδών όπως η Adidas για να δημιουργήσουν προϊόντα που σχετίζονται με το ποδόσφαιρο, γεγονός που δείχνει ότι ακόμη και η μόδα πολυτελείας εμπλέκεται σε αυτή την τάση.
Παρί Σεν Ζερμέν και οίκος Dior
Είναι γνωστό επίσης ότι Παρί Σεν Ζερμέν και ο οίκος Dior αποκάλυψαν το Σεπέμβριο (29/9) τη νέα επίσημη…γκαρνταρόμπα που θα ντύσει τα μέλη της πρώτης ομάδας του παριζιάνικου συλλόγου τη φετινή σεζόν. Αποκλειστικές δημιουργίες σχεδιασμένες από τον Κιμ Τζόουνς, τον καλλιτεχνικό διευθυντή των ανδρικών συλλογών του Dior. Ρούχα από συλλογή του Dior, που οι παίκτες της Παρί Σεν Ζερμέν θα φορέσουν για τρίτη συνεχή χρονιά.
Οι αντιδράσεις για τη Nike, η εστίαση και οι επενδύσεις
Υπάρχει σημαντική ζήτηση για εμπορεύματα που σχετίζονται με το ποδόσφαιρο για γυναίκες και επωνυμίες όπως η Nike αντιμετώπισαν αντιδράσεις επειδή δεν προσέφεραν σετ για γυναίκες παίκτριες κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου Γυναικών.
Πάντως η τάση επεκτείνεται σε οπαδούς και των δύο φύλων που είναι ενεργοί στη μόδα, καθώς αναζητούν πιο κομψές και ευέλικτες επιλογές που σχετίζονται με τους αγαπημένους τους ποδοσφαιρικούς συλλόγους.
Η Adidas και η Puma, με σημαντική εστίαση στο ποδόσφαιρο, βλέπουν ότι η μόδα εμπνευσμένη από το ποδόσφαιρο είναι επικερδής. Η Nike, ενώ επενδύει σε διάφορα αθλήματα, αφιερώνει επίσης ένα σημαντικό μέρος των χορηγιών της στο ποδόσφαιρο.
Η συνεργασία της Puma με τη Ριάνα
Η Puma συμμετέχει ενεργά στη «συγχώνευση» ποδοσφαίρου και μόδας. Συνεργάστηκε με την ποπ σταρ και την «Rihanna’s Fenty» για υποδήματα εμπνευσμένα από το ποδόσφαιρο, τα οποία σημείωσαν επιτυχημένες πωλήσεις.
Ειδήσεις σήμερα
Ελένη Φουρέιρα: «Μου έλεγαν το αλβανάκι που θέλει καριέρα»
Χαμός στην Φάρμα: Κατηγορούν παίκτη ότι κακοποίησε ζώο
Λιάγκας για Μπάρκα: «Στα 50, αν είσαι όπως εγώ, κάνε εξετάσεις»