Την ίδια ώρα έκανε γνωστό πως οι οπαδοί θα μπορούν να καταναλώνουν αλκοόλ σε συγκεκριμένα σημεία στις πόλεις που θα είναι μακριά από τα γήπεδα.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Μετά από συζητήσεις μεταξύ των αρχών της χώρας υποδοχής και της FIFA, ελήφθη απόφαση να επικεντρωθεί η πώληση αλκοολούχων ποτών στο Φεστιβάλ Φιλάθλων της FIFA, σε άλλους προορισμούς φιλάθλων και αδειοδοτημένους χώρους, αφαιρώντας τα σημεία πώλησης μπύρας από την περίμετρο των γηπέδων του Παγκοσμίου Κυπέλλου του Κατάρ.
Δεν υπάρχει καμία επίδραση στην πώληση του Bud Zero που θα παραμείνει διαθέσιμο σε όλα τα γήπεδα του Παγκοσμίου Κυπέλλου του Κατάρ.
Οι αρχές της χώρας υποδοχής και η FIFA θα συνεχίσουν να διασφαλίζουν ότι τα γήπεδα και οι γύρω περιοχές προσφέρουν μια διασκεδαστική, σεβαστή και ευχάριστη εμπειρία για όλους τους φιλάθλους.
Οι διοργανωτές του τουρνουά εκτιμούν την κατανόηση και τη συνεχή υποστήριξη της AB InBev στην κοινή μας δέσμευση να εξυπηρετήσουμε όλους κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου του Κατάρ».
Η πρώτη αντίδραση της Budweiser
H Budweiser, εκ των μεγαλύτερων χορηγών της διοργάνωσης που έδωσε περισσότερα από 70 εκατ. ευρώ στη FIFA, πήρε ουσιαστικά θέση με ένα ποστάρισμα που έκανε, χωρίς βέβαια να αναφέρει κάπου το Παγκόσμιο Κύπελλο, αλλά είναι εμφανές πως σε αυτό αναφέρεται…
«Λοιπόν, αυτό είναι άβολο…», ήταν το τιτίβισμα της Budweiser που μάλιστα… καρφιτσώθηκε στο πάνω μέρος της σελίδας για να φαίνεται όταν κάποιος μπαίνει στο προφίλ.
Βέβαια, περίπου 45 λεπτά μετά, το ποστάρισμα κατέβηκε, μετά και την ανακοίνωση της FIFA πως ευχαριστεί την εταιρεία για την κατανόηση.