Πρόκειται για μία ανάλυση σε 14 μεγάλα βρετανικά ιδρύματα, βιομηχανίες και εμπορικά σήμερα, ως πως το πως αντιδρά απέναντί τους το κοινό, σε 11 διαφορετικές χώρες.
«Για περισσότερα από 30 χρόνια, η Premier League προσφέρει εξαιρετικής ποιότητας ποδόσφαιρο που έχει “αιχμαλωτίσει” τη φαντασία των φιλάθλων σε όλον τον κόσμο. Αυτό οφείλεται στους κορυφαίους παίκτες παγκοσμίως, οι οποίοι δίνουν συναρπαστικά παιχνίδια κάθε εβδομάδα, καθώς και στο παγκόσμιο προφίλ των συλλόγων μας. Το ποδόσφαιρο έχει τη δύναμη να εμπνέει ανθρώπους όλων των ηλικιών και είμαστε υπερήφανοι που βρεθήκαμε στην κορυφή του “British Icon Index” για τρίτη φορά, μπροστά από πολλούς άλλους παγκοσμίως αναγνωρισμένους οργανισμούς», είπε ο διευθύνων σύμβουλος της Premier League, Ρίταρντ Μάστερς.
Τα 14 ιδρύματα που συμπεριελήφθησαν στην ανάλυση της έρευνας, ήταν η Premier League, η Rolls-Royce, τα Βρετανικά Πανεπιστήμια, η British Airways, το BBC, η Jaguar Land Rover, ο βρετανικός κινηματογράφος, η βρετανική μουσική, η βρετανική μόδα, το Βρετανικό Συμβούλιο, η HSBC, το British Royal Household, η εταιρεία Dyson και τα Harrods.
Έγιναν τουλάχιστον 1.000 συνεντεύξεις σε κάθε χώρα, με τους ερωτηθέντες στο τέλος να βαθμολογούν σχετικά.
Η Premier League προηγείται στον πίνακα, πάνω από τη Rolls-Royce και τα βρετανικά πανεπιστήμια.
Εθνική Ελλάδας: Μαθαίνει σήμερα αντίπαλο για τα playoffs του Nations League
Επιπλέον, το 87% όλων των ερωτηθέντων είπε ότι η Premier League τους κάνει να σκέφτονται θετικά για όλη τη Μεγάλη Βρετανία.
Η κορυφαία αγγλική κατηγορία έφτασε στην πρώτη θέση στις 5 αγορές της Αφρικής και της Ασίας (Αίγυπτος, Νιγηρία, Ινδονησία, Ταϊλάνδη και Βιετνάμ).
Συνολικά οι άνθρωποι από την ηλικιακή κατηγορία 18 έως 34 ετών, την τοποθετούν στην πρώτη θέση.
Τραγωδία στην Καρδίτσα: Αυτή είναι η αιτία θανάτου του 20χρονου ποδοσφαιριστή
Το αχτύπητο δίδυμο Αρτεμίου-Παππά – Τα ταξίδια στη Βενεζουέλα, η Κύπρος και ο Καλογρίτσας