Όπως είναι γνωστό ο όμιλος LVMH έγινε- μέσω της εταιρείας χαρτοφυλακίου της Agache- ο πλειοψηφικός μέτοχος της Παρί FC, σε μια συμφωνία που υπολογίζεται στα 50 εκατομμύρια ευρώ περίπου ενώ υπέγραψε συνεργασίες για τους Ολυμπιακούς Αγώνες και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό-F1-, μεταξύ άλλων συνεισφορών εκατομμυρίων δολαρίων από τις μάρκες του.
Έτσι φαίνεται ότι το έτος 2024 — και, κατά συνέπεια, τα επόμενα χρόνια — θα είναι μια χρονιά που θα αποτελεί σημείο αναφοράς στον αθλητισμό για την οικογένεια του Μπερνάρ Αρνό και τον όμιλό του LVMH, κορυφαίο στον κόσμο της πολυτέλειας.
Εκτός από την είσοδο στο γαλλικό ποδόσφαιρο, η LVMH ήταν premium συνεργάτης των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού 2024, με συνεισφορά 150 εκατομμυρίων ευρώ, σύμφωνα με πηγή προσκείμενη στο γαλλικό πρακτορείο ειδήσεων (AFP).
Τον Οκτώβριο, ο όμιλος ανακοίνωσε μια παγκόσμια συνεργασία από το 2025 με τη Formula 1 για περίοδο δέκα ετών, σε μια οικονομική δέσμευση που ισοδυναμεί με «τουλάχιστον 100 εκατομμύρια» δολάρια ετησίως, ανέφερε η ίδια πηγή.
Να σημειωθεί ότι τα brands του LVMH, πλησιάζουν τα εκατό, σύμφωνα με αναλυτές της HSBC, με την εφημερίδα της Βραζιλία O’ Globo, να παραθέτει μερικά παραδείγματα:
Louis Vuitton
Η Louis Vuitton είναι συνεργάτης του America’s Cup (ιστιοπλοΐα), που μετονομάστηκε σε America’s Cup Louis Vuitton. Η κύρια επωνυμία της LVMH δημιουργεί επίσης τρόπαια τένις (Davis Cup), μπάσκετ (NBA), F1 (GP Μονακό), ράγκμπι (Παγκόσμιο Κύπελλο 2023), ποδόσφαιρο (Παγκόσμιο Κύπελλο FIFA) και περισσότερα άλλα αθλήματα.
Μεταξύ των «πρεσβευτών» του είναι οι αθλητές Λεον Μαρσάν (κολύμβηση), Έντσο Λεφόρ (ξιφασκία), Βικτόρ Γουεμπανιαμά (μπάσκετ) και Αντουάν Ντιπόν (ράγκμπι).
Tiffany’s
Η Tiffany, με τη σειρά της, δημιουργεί τρόπαια για το Superbowl (διοργάνωση αμερικανικού ποδοσφαίρου) ή τον τελικό του NBA (αμερικανικό μπάσκετ). Η μάρκα θα παράγει επίσης το τρόπαιο που θα απονεμηθεί το 2025 στον νικητή του Παγκόσμιου Κυπέλλου Συλλόγων της FIFA.
Hublot
Η Hublot είναι συνεργάτης της εθνικής Ελβετίας από το 2006. Οι συνεργασίες της αφορούν διοργανώσεις όπως το Παγκόσμιο Κύπελλο FIFA, το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, το UEFA Champions League κ.λπ.
Μεταξύ των «πρεσβευτών» της είναι οι, Κιλιάν Μπαπέ (ποδόσφαιρο), Νόβακ Τζόκοβιτς (τένις) και Γιουσέιν Μπολτ (στίβος).
Tag Heuer
Η Tag Heuer ήταν από το 1992 έως το 2003 ο επίσημος χρονομέτρης της Formula 1, μια θέση που η εταιρεία ανέκτησε (6/1), ως αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ της LVMH και της F1.
Η Tag Heuer θα αντικαταστήσει τη Rolex ως επίσημος χρονομέτρης της Formula 1 αυτή τη σεζόν. Προηγουμένως χρονομέτρης της F1 από το 1992 έως το 2003, η μάρκα θα έχει σημαντική παρουσία στους 24 αγώνες της σεζόν.
Από το 2016, η Tag Heuer είναι ο χρονομέτρης και ο επίσημος συνεργάτης της ομάδας Red Bull Racing.
Στους «πρεσβευτές» της Tag Heuer περιλαμβάνονται οι, Φέλιξ Οζέρ Αλιασίμ και πέτρα Κρίτοβα (τένις), Τόμι Φλίτγουντ (γκολφ), Φρεντ Κέλι και Σίντεϊ Μακ Λάφλιν -Λεβρόν (στίβος) και Σκάι Μπράουν , Μάγια Γκαμπέιρα (σκέιτμπορντ και σέρφινγκ).
Άλλες μάρκες
Η Hennessy είναι ο παγκόσμιος συνεργάτης του NBA για ποτά από το 2021. Ο οίκος Dior ντύνει την Παρί Σεν Ζερμέν (ποδόσφαιρο), αλλά και τους Κιλιά Μπαπέ (ποδόσφαιρο), Λιούις Χάμιλτον (F1) και Κάουλι Βαάστ (σέρφινγκ).
Ειδήσεις σήμερα
Τι είναι ο μεταπνευμονοϊός (HMPV) – Τα συμπτώματα και τι πρέπει να προσέχουμε
Σωκράτης Φάμελλος: Περισσότερο φως σε όλο τον κόσμο
Καλαμάτα: Διαφωνία ανακρίτριας και Εισαγγελέα για τον 67χρονο που πυροβόλησε το γιο του
Λάρισα: 43χρονος αστυνομικός έπιασε τον σταυρό – Τι δήλωσε ο Μητροπολίτης Ιερώνυμος [βίντεο]