Η νίκη ωστόσο του συμπαθέστατου “Τσέκο” είναι υπό αίρεση. Αφενός γιατί τη στιγμή που γράφονταν αυτές οι γραμμές εκκρεμούσε εις βάρος του ποινή χρόνου επειδή προσπέρασε παράτυπα το Safety Car, και αφετέρου γιατί όπως αποδεικνύεται, η ομάδα του, η Red Bull Racing “έκλεβε” στην εξέλιξη του μονοθεσίου δαπανώντας διπλάσια από τις άλλες ομάδες χρήματα, ενάντια στους κανονισμούς του μπάτζετ καπ της Formula 1, τις χρονιές 2021 και 2022…
Πάντως ο “Τσέκο” έκανε μεγάλο αγώνα. Στην εκκίνηση προσπέρασε τον Λεκλέρ, όπως είχε κάνει και στο Μπακού φέτος, και κατόπιν ήλεγξε το προβάδισμα παρότι από κάποιο σημείο του αγώνα και μετά αντιμετώπιζε προβλήματα οδηγισιμότητας του κινητήρα της Honda (δεν κατέβαινε ομαλά η δύναμη στο οδόστρωμα κατά τις επιταχύνσεις).
Oκτώ μήνες ποινή φυλάκισης με αναστολή και πρόστιμο για τον πρώην παίκτη του Παναθηναϊκού Τζιμπρίλ Σισέ
Ο αγώνας ξεκίνησε με την πίστα βρεγμένη σε κάποια σημεία και όλοι οι οδηγοί ξεκίνησαν με ενδιάμεσα ελαστικά (intermediates), για να περάσουν από κάποιο σημείο και μετά στα σλικ, όταν και η πίστα στέγνωσε.
Ο Λεκλέρ οδήγησε καλά, δεν έκανε ιδιαίτερα λάθη στον πολύ απαιτητικό αγώνα, αλλά δεν είχε κάτι για τον Πέρεζ και στο τέλος έπεσε πίσω, 7,5 δλ. πίσω από τον Μεξικανό.
Η δίωρη αναμέτρηση στην Άπω Ανατολή, χαρακτηρίστηκε από τα μεγάλα λάθη των Φερστάπεν και Χάμιλτον. Ο μεν Φερστάπεν μπλόκαρε βαριά στα φρένα και πήγε ευθεία στην προσπάθειά του να περάσει τον Νόρις, ο δε Χάμιλτον που συνέχεια γκρίνιαζε στην ομάδα του μέσω ασυρμάτου, είχε δύο εξόδους, την πρώτη στην προσπάθειά του να κρατηθεί κοντά στον τρίτο Σάινθ, και τη δεύτερη όταν αποπειράθηκε να προσπεράσει τον Φέτελ.
Ο Σάινθ από τη μεριά του οδήγησε σταθερά τη Ferrari του, αλλά σαφέστατα πιο αργά από τον ομόσταβλό του Λεκλέρ και ήταν τρίτος, με τις McLaren Mercedes των Νόρις και Ρικιάρντο στις θέσεις 4 και 5. Έκτος ήταν ο Στρολ με Aston Martin, έβδομος ο Φερστάπεν, που προσπέρασε στον τελευταίο γύρο (!) τον όγδοο Φέτελ, ένατος μόλις ήταν ο Χάμιλτον και δέκατος ο Γκασλί με Alpha Tauri Honda.