Ο Λόσον θα επιστρέψει στους Racing Bulls από τον αγώνα στη Σουζούκα, ύστερα από μια δύσκολη «εκκίνηση» στη Red Bull ως «ομόσταυλος» του τετράκις παγκόσμιου πρωταθλητή, Μαξ Φερστάπεν. Η αυστριακή ομάδα δεν έχει κάνει κάποιο σχόλιο και δεν αναμένεται σήμερα επίσημη ανακοίνωση.
Ο 23χρονος Λόσον δεν έχει ξεκινήσει όσο καλά θα ήθελε το 2025, καθώς έχει αποκλειστεί στο πρώτο μέρος και των τριών επίσημων δοκιμαστικών στα οποία έχει «τρέξει» (σ.σ. στα γκραν πρι Αυστραλίας και Κίνας, καθώς και στον αγώνα σπριντ στη Σανγκάη), ενώ αντιμετωπίζει δυσκολίες στο ρυθμό αγώνα του σε σύγκριση με τον Φερστάπεν, με αποτέλεσμα ο Νεοζηλανδός να μην έχει βαθμολογηθεί σε Αυστραλία και Κίνα.
Από την πλευρά του, ο Τσουνόντα βρίσκεται στους -ιδιοκτησίας Red Bull- Racing Bulls από το 2021, ωστόσο δεν επελέγη να αντικαταστήσει τον Σέρχιο Πέρες στη Red Bull, όταν ο Μεξικανός έμεινε χωρίς θέση οδηγού αγώνων για το 2025. Ο Ιάπωνας θα είναι ο πέμπτος «ομόσταυλος» για τον Φερστάπεν μετά την αποχώρηση του Ντάνιελ Ρικιάρντο στο τέλος του 2018, καθώς προηγήθηκαν οι Πιέρ Γκασλί, Άλεξ Άλμπον, Πέρες και Λόσον. Όμως, ενώ οι Γκασλί και Άλμπον είχαν μικρές και ανεπιτυχείς θητείες πλάι στον Φερστάπεν (ο Γάλλος «έτρεξε» σε 12 αγώνες με τη Red Bull και ο Ταϊλανδός σε 26), όταν προωθήθηκαν στην πρώτη ομάδα, ο χρόνος του Λόσον στη Red Bull αποδεικνύεται εξαιρετικά σύντομος.
Ο επικεφαλής της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, είχε αρνηθεί να επιβεβαιώσει μετά το κινεζικό γκραν πρι της περασμένης Κυριακής (23/3) ότι ο Λόσον θα «τρέξει» με την ομάδα στον επόμενο αγώνα στη Σουζούκα (6/4), ύστερα από τις αρχικές αναφορές στο “Autosport” ότι δεν θα βρίσκεται στο μονοθέσιο της αυστριακής ομάδας στην Ιαπωνία. Τα πρώτα δημοσιεύματα ότι η Red Bull αποφάσισε να κάνει μια αλλαγή με τον Τσουνόντα εμφανίστηκαν σε ολλανδικά ΜΜΕ, πρώτα στην “De Limburger” και μετά στην “De Telegraaf”.
Ο Λόσον επελέγη έναντι του Τσουνόντα για να αντικαταστήσει τον Πέρες στις 19 Δεκεμβρίου, καθώς οι διοικούντες τη Red Bull επέλεξαν να λύσουν τη συνεργασία τους με τον έμπειρο Μεξικανό, ο οποίος αντιμετώπισε δυσκολίες με το περυσινό μονοθέσιο της ομάδας, την RB20, μολονότι είχε συμβόλαιο ως το τέλος του 2026. Ενώ ο Τσουνόντα είχε μόλις τελειώσει την τέταρτη σεζόν της καριέρας του στην ομάδα που φέτος ονομάζεται Racing Bulls, ο Λόσον είχε «τρέξει» σε μόνο 11 γκραν πρι μέσα στους προηγούμενους 15 μήνες. Μολονότι ο Ιάπωνας ήταν καλύτερος από τον Νεοζηλανδό τόσο στα δοκιμαστικά, όσο και στους αγώνες, οι άνθρωποι της Red Bull αποφάσισαν να δώσουν τη θέση του Πέρες στον Λόσον, επειδή θεωρούσαν ότι μπορεί να ανταποκριθεί καλύτερα στην πρόκληση του να είναι «ομόσταυλος» του Φερστάπεν και επειδή, δεδομένης της σχετικής απειρίας του στη Φόρμουλα Ένα, είχε παραπλήσιο ρυθμό με τον Τσουνόντα και ένα ψηλότερο «ταβάνι» να βρει στην απόδοσή του.
Όμως, οι δυσκολίες που αντιμετώπισε ο Λόσον με την RB21 στα πρώτα δύο αγωνιστικά τριήμερα της καριέρας στου στη Red Bull οδήγησαν σε μια ξαφνική -και μέχρι το περασμένο Σαββατοκύριακο απροσδόκητη- επανεκτίμηση της κατάστασης, με τον Τσουνόντα να ετοιμάζεται να πάρει την ευκαιρία που ζητούσε στην αυστριακή ομάδα από τη Σουζούκα, τον αγώνα της πατρίδας του.
Πάντως, εκτός από τις δυσκολίες του Λόσον, ούτε η Red Bull έχει πραγματοποιήσει την επιθυμητή «εκκίνηση» στο 2025, καθώς η -πρωταθλήτρια κατασκευαστών- McLaren έχει καλύτερο ρυθμό από την αυστριακή ομάδα. Έτσι, η Red Bull αποφάσισε να αντικαταστήσει τον Νεοζηλανδό με τον Τσουνόντα, καθώς χρειάζεται έναν οδηγό που μπορεί να φέρνει σταθερά (αρκετούς) βαθμούς για το πρωτάθλημα κατασκευαστών, πριν… εξατμιστούν οι ελπίδες της για τη σεζόν που βρίσκεται ακόμη στο ξεκίνημά της…