Στους πρώτους 15 γύρους, τα μονοθέσια έκαναν απλά στροφές σε μια προσπάθεια να στεγνώσει η πίστα, με τα στρατηγεία των ομάδων να δίνουν μάχες τακτικής, σχετικά με τα ελαστικά που θα έπρεπε να χρησιμοποιήσουν. Τελικά μετά από μπρος-πίσω, με μέσα και βρόχινα ελαστικά, όλοι οι πιλότοι χρησιμοποίησαν τελικά στεγνά λάστιχα και ξεκίνησε η μάχη.
Αυτή βέβαια δεν ήταν συνεχής, λόγω των προβλημάτων από τρακαρίσματα. Ο αγώνας μάλιστα διακόπηκε στον 30ό γύρο για περίπου ένα ημίωρο, μετά τη σύγκρουση του Μικ Σουμάχερ με τις προστατευτικές μπάρες, η οποία είχε ως αποτέλεσμα να διαλυθεί το μονοθέσιο του, με τον νεαρό Γερμανό οδηγό να μην αντιμετωπίζει, ευτυχώς, κανένα πρόβλημα τραυματισμού.
Ο Λεκλέρ ήταν το «θύμα» των επιλογών της ομάδας του, η οποία έκανε ένα σοβαρό λάθος, όταν τον ειδοποίησε να μπει στα πιτ για αλλαγή ελαστικών, άλλαξε αμέσως απόφαση, ειδοποιώντας τον να μείνει στον αγώνα, όταν ο ίδιος είχε εισέλθει ήδη στο δρόμο των πιτ, προκαλώντας την οργή του Μονεγάσκου, καθώς έχασε τρεις θέσεις!
Ο Μεξικανός οδηγός πήρε την πρωτοπορία και κατάφερε να την κρατήσει έως τέλος, κατακτώντας την τρίτη νίκη της καριέρας του και σίγουρα την πιο σημαντική, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον Ισπανό, Κάρλος Σάινθ, της Ferrari και στην τρίτη τον «ομόσταυλο» του στη Red Bull, παγκόσμιο πρωταθλητή και πρωτοπόρο στη βαθμολογία των οδηγών, Μαξ Φερστάπεν, ενώ ο Σαρλ Λεκλέρ τερμάτισε στην τέταρτη τελικά θέση. Να σημειωθεί πως ο αγώνας ολοκληρώθηκε στους 65, από τους αρχικά προγραματισμένους 77 γύρους, λόγω των συνθηκών.
Γαλλία-Ισραήλ: Επεισόδια κατά τη διάρκεια του αγώνα παρά την έντονη παρουσία αστυνομίας
Η πρώτη δεκάδα στο γκραν πρι του Μονακό έχει ως εξής:
1. Σέρχιο Πέρεθ (Μεξικό/Red Bull) 1:56:30.265
2. Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ (Ισπανία/Ferrari) +1.154
3. Μαξ Φερστάπεν (Ολλανδία/Red Bull) +1.491
4. Σαρλ Λεκλέρκ (Μονακό/Ferrari) +2.922
5. Τζορτζ Ράσελ (Βρετανία/Mercedes) +11.968
6. Λάντο Νόρις (Βρετανία/McLaren) +12.231
7. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία/Alpine) +46.358
8. Λιούις Χάμιλτον (Βρετανία/Mercedes) +50.388
9. Βάλτερι Μπότας (Φινλανδία/Alfa Romeo) +52.525
10. Σεμπάστιαν Φέτελ (Γερμανία/Aston Martin) +53.536
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ
1. Μαξ Φερστάπεν (Ολλανδία/Red Bull) 125 βαθμοί
2. Σαρλ Λεκλέρκ (Μονακό/Ferrari) 116
3. Σέρχιο Πέρες (Μεξικό/Red Bull) 110
4. Τζορτζ Ράσελ (Μ. Βρετανία/Mercedes) 84
5. Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ (Ισπανία/Ferrari) 83
6. Λιούις Χάμιλτον (Μ. Βρετανία/Mercedes) 50
7. Λάντο Νόρις (Μ. Βρετανία/McLaren) 48
8. Βάλτερι Μπότας (Φινλανδία/Alfa Romeo) 40
9. Eστεμπάν Οκόν (Γαλλία/Alpine) 30
10. Kέβιν Μάγκνουσεν (Δανία/Haas) 15
11. Γιούκι Τσουνόντα (Ιαπωνία/AlphaTauri) 11
12. Ντάνιελ Ρικιάρντο (Αυστραλία/McLaren) 11
13. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία/Alpine) 10
14. Πιέρ Γκασλί (Γαλλία/AlphaTauri) 6
15. Σεμπάστιαν Φέτελ (Γερμανία/Aston Martin) 5
16. Αλεξάντερ Άλμπον (Ταϊλάνδη/Williams) 3
17. Λανς Στρολ (Καναδάς/Aston Martin) 2
18. Γκουανγιού Ζου (Κίνα/Alfa Romeo) 1
19. Μικ Σουμάχερ (Γερμανία/Haas) 0
20. Νίκο Χούλκενμπεργκ (Γερμανία/Aston Martin) 0
21. Νίκολας Λατίφι (Καναδάς/Williams) 0
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ειδήσεις σήμερα
Θλίψη: Πέθανε ο Δάκης – Πάλεψε γενναία μέχρι το τέλος
Ελληνοτουρκικά-Ανάλυση: Μέχρι που είναι διατεθειμένος να φτάσει ο Ερντογάν
Ιράν: Αγωνία και διπλωματικός πυρετός για την απελευθέρωση των ναυτικών των ελληνικών τάνκερ