Με αλλεπάλληλα προσπεράσματα κατάφερε να φτάσει στην πρώτη θέση και να την κρατήσει μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας. Επρόκειτο για μια νίκη ρεκόρ για τον Ολλανδό, την 43η της καριέρας του και 15η φετινή, ισοφαρίζοντας το περσινό του ρεκόρ νικών (το προηγούμενο κατείχαν ο Σεμπάστιαν Φέτελ με 13 νίκες από το 2013 και ο Μίκαελ Σουμάχερ με 13 νίκες από το 2004).
Τη δεύτερη θέση πήρε ο Λάντο Νόρις με τη ραγδαία βελτιωμένη στους τελευταίους αγώνες McLaren Mercedes στον εκατοστό αγώνα της καριέρας του.
Τον ακολούθησε ο συμπατριώτης του Λιούις Χάμιλτον, που ήδη στον τέταρτο και στον έκτο γύρο είχε καταφέρει να απαλλαγεί από το εμπόδιο των δύο Ferrari των Σάινθ και Λεκλέρ αντίστοιχα, επιτυγχάνοντας μάλιστα να περάσει τον Λεκλέρ με υπερένταση από την εξωτερική.
Ακολούθησαν οι δύο Ferrari των Λεκλέρ και Σάινθ, σε ότι συνιστούσε μια μάλλον άχρωμη επίδοση.
ΑΔΙΑΚΟΠΗ Η ΕΞΈΛΙΞΗ ΤΩΝ ΜΟΝΟΘΕΣΙΩΝ
Να σημειώσουμε ότι για το Ώστιν, η Mercedes στο φετινό μονοθέσιο της, την W14, διέθετε ένα νέο δάπεδο με νέα κανάλια Venturi, το οποίο όπως φάνηκε αποτέλεσε μια επιτυχημένη αναβάθμιση.
Οι Μάικ Έλιοτ και Τζέιμς Άλισον, επικεφαλής τεχνικοί της Mercedes, αποφάσισαν βλέπετε να επανεκκινήσουν την εξέλιξη της W14, βλέποντας τη Ferrari να τους πλησιάζει επικίνδυνα για τη δεύτερη θέση στη βαθμολογία.
Η Ferrari, αντίθετα, δεν θα κατεβάσει άλλες αναβαθμίσεις καθώς έχει εκπληρώσει ήδη το όριο του μπάτζετ καπ, και επειδή χρειάστηκε να απελευθερωθεί χώρος στην αεροδυναμική σήραγγα για το μοντέλο του μονοθεσίου του 2024, και έχει επιλέξει την ομάδα δορυφόρο της, Haas, για να συνεχίσει τα πειράματα εξέλιξης στην πίστα εν όψει της νέας χρονιάς.