Στη συνεδρίαση αυτή, της οποίας προήδρευσαν ο διευθυντής μονοθεσίων της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA), Νικόλας Τομπάζης, και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Φόρμουλα Ένα, Στέφανο Ντομενικάλι, συζητήθηκαν «προτάσεις για κανονισμούς ειδικά για το Μονακό», σε μια προσπάθεια να βελτιωθεί το θέαμα στον συγκεκριμένο αγώνα. Η επιτροπή συμφώνησε ότι η επιβολή περισσότερων υποχρεωτικών πιτ-στοπ στον αγώνα του Μόντε Κάρλο, μολονότι δεν αποκαλύφθηκε ο αριθμός τους, είναι ο καλύτερος τρόπος για να επιτευχθεί αυτό. Αξίζει να σημειωθεί ότι, συνήθως, οι ομάδες ακολουθούν στρατηγική ενός πιτ-στοπ στο γκραν πρι του Μονακό, εξαιτίας της μεγάλης σημασίας που έχει η θέση στην πίστα, αλλά και η χαμηλή φθορά των ελαστικών. Τα προσπεράσματα είναι εξαιρετικά δύσκολα στο συγκεκριμένο, στενό σιρκουί κι έτσι τα επίσημα δοκιμαστικά και η “pole position” έχουν πολύ μεγαλύτερη σημασία σε σχέση με άλλα γκραν πρι.
Στο μεταξύ, η Επιτροπή επικύρωσε κι άλλους νέους κανονισμούς σε αθλητικό, τεχνικό και οικονομικό επίπεδο ενόψει της σεζόν του 2025. Έτσι, από την αρχή της σεζόν θα γίνονται επιπρόσθετα και αυστηρότερα τεστ κάμψης στην πίσω πτέρυγα των μονοθεσίων, ως απάντηση στις διαμάχες που προκλήθηκαν για το εν λόγω θέμα το 2024, ενώ το ίδιο θα εφαρμοστεί και στις δοκιμές της εμπρός πτέρυγας από το ισπανικό γκραν πρι.
Επιπλέον, καθορίστηκαν οι παράμετροι του συστήματος ψύξης οδηγού, καθώς πρόκειται να συμπεριληφθεί στους κανονισμούς του 2025 για αγώνες όπου δηλώνεται «επικίνδυνη ζέστη».
Επιπρόσθετα, η FIA ανακοίνωσε την κατάργηση των περιορισμών στον αριθμό των κιβωτίων ταχυτήτων που θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν οι ομάδες στη διάρκεια μιας σεζόν, καθώς η αξιοπιστία των σημερινών σχεδίων έχει καταστήσει ξεπερασμένο τον συγκεκριμένο κανονισμό. Η σχετική ανακοίνωση αναφέρει ακόμη ότι θα υπάρξουν διευκρινίσεις σχετικά με τη διαδικασία εκκίνησης των αγώνων σπριντ και γκραν πρι, για να καλυφθεί οποιαδήποτε σύγχυση, κάτι που παρατηρήθηκε κυρίως στο περυσινό γκραν πρι του Σάο Πάουλο.
Τέλος, θα υπάρξουν ενημερώσεις στους τεχνικούς κανονισμούς του 2026 για την ενίσχυση της αεροδυναμικής απόδοσης και των συστημάτων διαχείρισης ενέργειας, καθώς η Φόρμουλα Ένα αλλάζει και μεταβαίνει σε κατανομή σχεδόν 50/50 μεταξύ της παροχής ισχύος από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και τα υβριδικά εξαρτήματα.
Ειδήσεις Σήμερα
- Ρωμανός: Αστειότητες τα όσα λέει το ΠΑΣΟΚ για το πανεπιστήμιο της Σορβόννης
- Νέος χαμός στη Βουλή με Αγαπηδάκη, Βελόπουλο και Πολάκη: «Ντροπή σου», «Άντε να χαθείς»
- Βικτώρια Καρύδα: Η σκληρή αλήθεια που έμαθαν τα παιδιά της, για την δολοφονία του Γιάννη Μακρή – «Τους είχα πει ότι έπαθε ατύχημα»[βίντεο]
- Γερμανία: Σκάνδαλο παράνομης χρηματοδότησης στην AfD λίγο πριν τις εκλογές