Πίσω από τις Red Bull, τερμάτισε εκ νέου ο Αλόνζο με την Aston Martin, που στην πορεία προσπέρασε τη Ferrari του Σάινθ. Το ίδιο και ο Ράσελ, που κατέλαβε την 4η θέση μπροστά από τον Ισπανό, με τον Σάινθ 5ο, παρά μια ποινή 5 δλ επειδή παρέβη το όριο ταχύτητας στα πιτς, και ακολούθως τον Χάμιλτον, που προσπέρασε τον Λεκλέρ για να πλασαριστεί 6ος.
Ο Μονεγάσκος πλήρωσε την πολύ λανθασμένη επιλογή της Ferrari να κυνηγήσει τον ταχύτερο γύρο στις κατατακτήριες δοκιμές με ακραίες – σκληρές ρυθμίσεις και πέρασε ούτε λίγο ούτε πολύ τέσσερις φορές την ταπεινή Haas του Κέβιν Μάγκνουσεν, και τις τρεις από αυτές έχασε εκ νέου τη θέση αμέσως μετά από τον μαχητικό Δανό. Τελικά έκαμψε την αντίστασή του Μάγκνουσεν για να τερματίσει όπου ξεκίνησε, στην 7η θέση.
Όγδοος ήταν ο Γκασλί, ένατος ο Οκόν με την έτερη Alpine, και δέκατος ο Μάγκνουσεν.
Σημειωτέον ότι η Ferrari έφερε το πρώτο μεγάλο “πακέτο” αναβαθμίσεων της χρονιάς στο Μαϊάμι, που περιλάμβανε νέο δάπεδο, νέο διαχύτη και νέα εμπρόσθια αεροτομή και κρίθηκε από τους πιλότους της ως αρκετά επιτυχημένο. Τα νέα πλαϊνά και η νέα πίσω ανάρτηση, όπως δείχνουν όλα, θα κάνουν το ντεμπούτο τους στη Ferrari SF23 στην Ίμολα σε δύο εβδομάδες και να δούμε αν θα προσδώσουν κάτι καλύτερο στη Scuderia στην έδρα της…
Ειδήσεις σήμερα
Eurovision 2023: Οι συμμετοχές Ελλάδας και Κύπρου – Οι αλλαγές της τελευταίας στιγμής
Ελεονώρα Μελέτη: Η φωτογραφία που δημοσίευσε ως βασίλισσα Καμίλα – «Το λουκ της ημέρας», έγραψε