Ο Μαξ Φερστάπεν έκαμψε την αρχική αντίσταση του Σαρλ Λεκλέρ και της Ferrari, και απέσπασε μια ακόμη νίκη, που είναι και η πέμπτη συνεχόμενη εντός του 2023. Ο Λεκλέρ τερμάτισε δεύτερος οδηγώντας έξοχα, ενώ ο Σέρτζιο “Τσέκο” Πέρεζ ολοκλήρωσε τον θρίαμβο της ομάδας του αποσπώντας την τρίτη θέση, αφού εκκινούσε μόλις 15ος έπειτα από καταστροφικές κατατακτήριες δοκιμές, έπειτα μάλιστα από μια ενθουσιώδη μονομαχία στον 59ο και 60ό γύρο με τον τέταρτο Κάρλος Σάινθ της Ferrari.
Έπειτα από εύστοχες αναβαθμίσεις σε δάπεδο, εμπρόσθια αεροτομή και κάλυμμα κινητήρα, η Ferrari SF23 εμφανίστηκε πολύ βελτιωμένη σε επιδόσεις και σε αξιοποίηση ελαστικών, και μέχρι ενός σημείου κοίταξε “στα μάτια” τη Red Bull Honda.
Η Scuderia επέδειξε βελτιώσεις και στον νευραλγικό τομέα της στρατηγικής, καθώς αξιοποίησε το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας (“virtual safety car”) που τέθηκε σε ισχύ στον 17ο γύρο, για να “βουτήξουν” οι δύο κατακόκκινες SF23 στα πιτς και να χάσουν έτσι λίγο έδαφος σε σχέση με τις Red Bull Honda, των Φερστάπεν και Πέρεζ.
Το αποτέλεσμα ήταν, όταν ο επικεφαλής Φερστάπεν έκανε το δικό του καθυστερημένο πρώτο πιτ στοπ, να πέσει πίσω από τον Λεκλέρ για 6,5 δευτερόλεπτα, ενώ ο Σάινθ έφτασε τον Πέρεζ με πιο φρέσκα ελαστικά και τον πέρασε θαυμάσια.
Η Red Bull Honda, ωστόσο, διέθετε σαφώς καλύτερη αξιοποίηση ελαστικών και λίγο μετά το μέσον του αγώνα ο Φερστάπεν έφτασε γρήγορα και πέρασε τον Λεκλέρ για να περάσει στο προβάδισμα και να μείνει εκεί με άνεση έως και το πέσιμο της καρό σημαίας.
Η ομάδα του Ολλανδού, μάλιστα, είχε την πολυτέλεια να τον καλέσει στα πιτς τρεις γύρους πριν το τέλος, ώστε ο Φερστάπεν να περάσει στα κόκκινα – μαλακά ελαστικά και να σημειώσει τον ταχύτερο γύρο του αγώνα στον 71ο και τελευταίο γύρο, πράγμα που του απέφερε έναν έξτρα βαθμό…